Skip to main content

Zodra ik een tv programma naar de chromecast stream, kan ik vervolgens alleen maar op pauze drukken maar niet meer ‘spoelen’ 

Wanneer ik het programma op mijn telefoon kijk kan dit wel… als ik hier vervolgens terugspoel in de tijd en vervolgens het casten weer start, start de cast gewoon op de plaats waar het programma op dat moment bezig is. In oudere versies werkte dit volgens mij wel!

 

Ik dacht dit te kunnen omzeilen, door het programma op te nemen… maar dan kun je de opname niet eerder streamen zolang het programma (opname) nog loopt!

 

Dit is erg vervelend aangezien we graag een tv programma op de beamer kijken. ( en nee, ik wil daar geen kpn box aan koppelen 🤪

Hi @Ovide71, dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag uitzoeken hoe de situatie precies in elkaar steekt en wat we hierin kunnen doen. Kun je allereerst vertellen welke telefoon je hebt, welk besturingssysteem hier op staat en welke versie van de iTV Online app je hebt? Ook ben ik benieuwd welke Chromecast je hebt? Zou je daarnaast jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dit hebt gedaan? Zo krijg ik een duidelijker beeld van de situatie. Ik hoor het graag van je!


Hallo Ron,

 

Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Ik gebruik zowel mijn IPhone XS als mij IPad Pro beide met 14.0.1

 

De KPN app is versie 7.1.2

De chromecast versie is : 1.42.172094 

 

Alvast bedankt voor de genomen moeite!


Dank je wel voor de aanvullende informatie. Helaas heb ik zo geen antwoord voor deze situatie, daarom heb ik de hulp ingeschakeld van de collega's van de technische dienst. Op het moment dat ik een terugkoppeling krijg van hen, meld ik me direct bij je!


Hi @Ovide71, zoals beloofd zou ik bij je terugkomen op het moment dat ik een terugkoppeling heb. Mijn collega geeft aan dat dit een bekend probleem is. De oorzaak van dit probleem is nog onbekend, hier wordt nog onderzoek naar gedaan. Zodra hier meer bekend over is, dan hoor je weer van me. Mijn excuses voor het ongemak.


Hi @Ovide71, ik zou bij je terugkomen op het moment dat er meer bekend zou zijn over het probleem bij het doorspoelen wat niet werkt met Chromecast. Helaas heb ik nog geen nieuws hierover, daarom heb ik gevraagd of er al meer bekend is. Weet dus dat ik er nog wel mee bezig ben. Zodra ik iets hoor, meld ik me bij je!


Hallo Ron,

 

bedankt voor je bericht! In elk geval goed dat je het ‘warm’ houdt.

 

groeten Arjo


Hi @Ovide71, zojuist heb ik een terugkoppeling gekregen van mijn collega. Er wordt nog onderzocht wat de oorzaak is van het probleem. Ze doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk duidelijk te krijgen en op te lossen, zodat dit met de volgende update kan worden meegenomen. Ik blijf dit voor je in de gaten houden en zodra ik meer weet, hoor je weer van mij!

 


Is hier al een oplossing voor? Ik gebruik iPhone en cast naar een Samsung tv