Skip to main content
  1. Geluid moet je dubbel zo hard zetten als met de Arris box, harder zetten tijdens de installatie, volgens jullie plug & play boekje, doet systeem niet. Geluid synchroom laten lopen met de soundbar is niet goed in te stellen, blijft een echo geven.
  2. Opstarten KPN tv+ box, vaak geen beeld, moet je resetten om tv+ box van de stroom te halen en opnieuw te installeren, gemiddeld om de 2 dagen.
  3. Vaker mededeling geen verbinding met de afstandbediening, waardoor je weer geen beeld meer hebt.
  4. i.v.m. slechthorendheid, ondertiteling nodig. Duurt ongeveer 5 minuten voor deze eindelijk opstarten. Tevens lopen de ondertitels continue vast, waardoor het niet meer te volgen is.

Is dit het beleid van KPN om een zeer ondeugdelijk product op de markt te brengen waardoor ze de klanten eigenlijk wegjagen?

Na enkele weken grote ergernis, de oude Arris Box teruggeplaatst. KPN heeft mij tot 3 x toe verzocht deze retour te sturen, dit heb ik geweigerd en maar goed ook!

KPN, lever deugdelijk materiaal of wijzig niet onnodig een goed werkend systeem tegen een bagger systeem.

Even ter verduidelijking: nee het ligt niet aan de installatie, Alles is rechtstreeks via een UTP kabel op de Experiabox aangesloten en we hebben al alles geprobeerd wat KPN op hun Forum aan oplossinngen bied, echter zonder resultaat!

 

 

Goedenavond. Dat is er uit 😅

Kijk eens bij dit topic voor de feature requests:


Geluidsniveau: assistent aan en dan volume maximaal inspreken al gedaan?
De ondertiteling is nog wel een dingetje geloof ik. KPN is ermee aan de slag. Ik vermoed niet dat het beleid van KPN is om een ondeugdelijk product te leveren.

Ik durf bijna niet te zeggen dat ik veel plezier heb van TV+ en dat het stabiel draait.

Ik heb geen idee of u hulp wilt of alleen wat wilt mededelen? Indien u hulp wilt dan helpt het om het netwerk wat uitgebreider te beschrijven. De ervaring leert dat de technische werking vaak een relatie heeft met de infrastructuur thuis. Laat onverlet dat KPN er nog niet helemaal is en er regelmatig updates beschikbaar komen. Bent u al geabonneerd op de product updates?


Dank voor uw bericht Roy74.

Wij zijn al weken bezig om de tv+ box goed te krijgen. Dit ook telefonisch met KPN geprobeerd, helaas wordt na bepaalde tijd de verbinding verbroken en komt KPN er niet op terug.

Dit is enkel een melding  hoeveel problemen wij met de tv+ box hebben. Vanmiddag de oude Arris box weer aangesloten en alle problemen zijn verholpen. Voor ons geen tv+ box meer.

Toch bedankt voor uw bericht.


Jammer dat u niet dezelfde ervaring heeft als ik heb met TV+
Ik heb TV+ al sinds ie beschikbaar is gekomen en er zijn zeker aanloopproblemen geweest. Ik vind het een prima product momenteel.
Ik had gehoopt u te verleiden om eens te kijken hoe het net netwerk eruit ziet bij u. Er zijn hier mensen zat die op basis van ervaring de helpende hand kunnen bieden. Regelmatig worden er problemen daadwerkelijk opgelost.

Als u alleen een melding heeft willen doen dan is dat uiteraard te respecteren.