Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice. Ik heb gevraagd mijn abonnement aan te passen. Volgende 2 dingen. 1 tv ontvanger minder omdat ik die toch niet gebruik. En een pakket voor bellen van 10 euro per maand. Maar wat schetst mijn verbazing nu. Ineens is mijn opnemen verdwenen?????? 

Graag zo snel mogelijk oplossen. Ik ben nu dus al mijn opgenomen programma's kwijt! 

 

Mvg R Thijssen

Ai, daar had klantenservice je voor moeten waarschuwen. Bij twee ontvangers heb je “opnemen” er gratis bij. Bij één ontvanger raak je gratis opnemen kwijt. Dan moet je “opnemen” erbij nemen, voor €4,99 per maand.

Helaas ben je de opnames nu kwijt, dat kan niet hersteld worden.


Bel gratis 0800-0402, dan kan je het waarschijnlijk nog aanpassen.

 

Opname pakket kost los € 4,99 per maand.

Als je een 2de KPN tv decoder neemt, € 5,-- per maand, dan is het opname pakket gratis. 

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.


Bel gratis 0800-0402, dan kan je het waarschijnlijk nog aanpassen.

Het is te laat voor de verloren opnames, die zijn sowieso weg.
@Renate79  kan “opnemen” weer aan (laten) zetten, maar de opnames komen niet meer terug.


Hallo @Renate79, vervelende situatie natuurlijk. Het Opnemen pakket "verdwijnt" bij het opzeggen van de tweede tv-ontvanger. Bij 1 tv-ontvanger is het Opnemen pakket een extra optie voor €4,99. 

Hier had de de desbetreffende medewerker scherper op mogen zijn. De gemaakte opnames kunnen ook niet worden hersteld voor jou helaas.