Skip to main content

Ik heb een viaplay abinnement maar ontvang vandaag, zaterdag, geen bewegend beeld op het kpn 225 televisie kanaal

Op kanaal 225 word alleen uitgezonden als er geracet word. Dat is dit weekend niet dus. Voor zover ik weet.


Je zou zo maar gelijk kunnen hebben, bedankt

 


Ook nu tijdens VT3 op zaterdag blijft het beeld zwart 😭


Idd op kanaal 225 alleen zwart beeld tijdens VT3 op zaterdag, slecht hoor.

Had ik niet verwacht van de KPN.

En daar betaal je ook nog voor.


Ook nu tijdens VT3 op zaterdag blijft het beeld zwart 😭

 

@Michel0506 en @Patrickvw 

Dat is niet de bedoeling, bij mij deed hij het.

Heb je 225 verborgen?

Anders restart de KPN tv decoder. Spanning (volksmond stroom) er voor 2 minuten eraf (kan met de schakelaar achterop) en daarna aanzetten laten opstarten. 

 

P.S.

Kanaal 225 is tot 1 augustus, omdat ViaPlay nog niet voldoende datastream (bandbreedte) heeft en dat kan je op de live beelden via de app ook zien met regelmatig restarts van het beeld. 

Dus alleen op za. en zo. tijdens de F1 (ook de vrije training op zaterdag) en tot 1 augustus. 


Vandaag 1e F1. En ja hoor 225 zwart beeld  we zijn speciaal overgestapt en via streaming niet te kijken ivm haperen. Hoop snel opgelost anders weer opzeggen 


Herstart van de ontvanger heeft geholpen….


@joop2011@Michel0506 en @Patrickvw , Dat VT3 niet word uitgezonden is juist wel de bedoeling, alleen de kwalificatie op zaterdag en de race op zondag worden uitgezonden op 225.😱😱😱


@joop2011@Michel0506en @Patrickvw , Dat VT3 niet word uitgezonden is juist wel de bedoeling, alleen de kwalificatie op zaterdag en de race op zondag worden uitgezonden op 225.😱😱😱

 

@Doornekamp33 

Oke, duidelijk.

Ik dacht alles op de za. en zo via 225 van de F1

Maar gelukkig was de vrije training 3 er wel, want via de app heb je erg veel beeld herstarts.

ViaPlay heeft echt nog veel werk te doen, anders raakt ViaPlay veel klanten kwijt, denk ik. 


Opnieuw opgestart en doet het prima.

Dank voor de reacties, zo helpen we elkaar.

Dank Joop


@joop2011 , Misschien is er wel meer te zien, maar er is gezegt de kwalificatie en de race, dus alles meer is meegenomen.

Ik heb alles met F1TV gekeken, met de kwalificatie effe een minuutje iets minder beeld, daarna perfect, wel nog even wennen aan Engels commentaar.


Opnieuw opstarten maakt niks uit
Waardeloze belofte van gratis Formule 1 bij abonnement 
Heel erg teleurgesteld in KPN


Vandaag werd er wel geracet maar kon niet kijken via kanaal 225 ik heb mijn abonnement via kpn. Waar ligt dat aan?


Opnieuw opstarten maakt niks uit
Waardeloze belofte van gratis Formule 1 bij abonnement 
Heel erg teleurgesteld in KPN

 

Heb je bij verborgen zenders gekeken?

Misschien dat hij daar op verborgen staat.

In het menu en dan bij zenders of zo.

 

Welke KPN tv decoder heb je? 


@Gerardv.H.

Heb je wel je Viaplay abonnement geactiveerd? kpn.com/viaplay/activeren

(Nog geen KPN ID aangemaakt dan dat eerst doen en je vaste abonnement erin koppelen. ! )


Herstarten van de unit in het menu werkt!

Dan gaat de zender van zwart af en kan je kijken.

 

Dank!


Viaplay via de app op tv geen beeld alles zwart op telefoon werkt wel

Waardeloos viaplay


@Ronansem

KPN en Ziggo mogen via Viaplay Xtra alleen VT 3, kwalificatie en race doorgeven.

Waarom gebruik je de app of website niet? Dan heb je AL het aanbod van Viaplay. Ook andere sport en films, series en documentaires.

website: http://viaplay.com/nl-nl .


Viaplay via de app op tv geen beeld alles zwart op telefoon werkt wel

Welke app op de TV?


Viaplay via de app op tv geen beeld alles zwart op telefoon werkt wel

Welke app op de TV?

 

@Ronansem , welke tv heb je?

Zie ook hier.Â