Skip to main content

Goeie dag, vanmiddag eenbzenderpakket besteld.

Deze werkt nog steeds niet. 

Ondertussen ook online op mijn kpn de aanvraag gedaan, nog steeds niks.

Kan tevens mijn zenderpakketten niet meer benaderen.

Ontvanger opnieuw opstarten en opnieuw installeren zijn ook al gedaan.

 

Tot op heden nog helemaal niks

Je bent niet de enige. Heb vanmiddag ook wat besteld, werkt nog steeds niet. Kwam zojuist ook een bericht tegen van iemand die gisteren ook iets besteld heeft, en dat werkt ook nog steeds niet. Denk dat er wat meer aan de hand is.


Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/geen-foxsport-na-aanzetten-i-488506


Hi @Johanh74, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.

Er waren helaas meerdere berichten hierover, en stuk voor stuk is het niet fijn.. Kan je aangeven of het pakket inmiddels wél werkt? Zo niet, dan hoor ik het graag en moeten we verder kijken (vul dan ook even je profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer). Je kan in dat geval ook los een wedstrijd kopen en die zal ik dan voor je vergoeden.


Het aanvragen van het Fox Sports pakket is volgens mij storing mee. Al sinds vrijdag.

Geen F.S. na aanzetten pakket.
F.S. nog steeds niet geactiveerd na …


Er was inderdaad een storing. Susan vroeg om gegevens omdat er intern werd gevraagd om voorbeelden aan te leveren. Volgens de achterliggende afdeling zou het probleem sinds 14.00 uur verholpen moeten zijn. Wellicht is er nog een reset nodig om naar het bestelde zenderpakket te kijken. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag!


Reageer