Skip to main content
Beantwoord

Vanmiddag zenderpakket besteld, werkt nu nog niet

  • January 25, 2020
  • 5 reacties
  • 164 keer bekeken

Goeie dag, vanmiddag eenbzenderpakket besteld.

Deze werkt nog steeds niet. 

Ondertussen ook online op mijn kpn de aanvraag gedaan, nog steeds niks.

Kan tevens mijn zenderpakketten niet meer benaderen.

Ontvanger opnieuw opstarten en opnieuw installeren zijn ook al gedaan.

 

Tot op heden nog helemaal niks

Beste antwoord door Vikash van KPN

Er was inderdaad een storing. Susan vroeg om gegevens omdat er intern werd gevraagd om voorbeelden aan te leveren. Volgens de achterliggende afdeling zou het probleem sinds 14.00 uur verholpen moeten zijn. Wellicht is er nog een reset nodig om naar het bestelde zenderpakket te kijken. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 25, 2020

Je bent niet de enige. Heb vanmiddag ook wat besteld, werkt nog steeds niet. Kwam zojuist ook een bericht tegen van iemand die gisteren ook iets besteld heeft, en dat werkt ook nog steeds niet. Denk dat er wat meer aan de hand is.


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 25, 2020

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 26, 2020

Hi @Johanh74, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.

Er waren helaas meerdere berichten hierover, en stuk voor stuk is het niet fijn.. Kan je aangeven of het pakket inmiddels wél werkt? Zo niet, dan hoor ik het graag en moeten we verder kijken (vul dan ook even je profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer). Je kan in dat geval ook los een wedstrijd kopen en die zal ik dan voor je vergoeden.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 26, 2020

Het aanvragen van het Fox Sports pakket is volgens mij storing mee. Al sinds vrijdag.

Geen F.S. na aanzetten pakket.
F.S. nog steeds niet geactiveerd na …


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2020

Er was inderdaad een storing. Susan vroeg om gegevens omdat er intern werd gevraagd om voorbeelden aan te leveren. Volgens de achterliggende afdeling zou het probleem sinds 14.00 uur verholpen moeten zijn. Wellicht is er nog een reset nodig om naar het bestelde zenderpakket te kijken. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag!