Skip to main content

Mijn abonnement van huistelefoon opgezegd afgelopen vrijdag, maar nu hebben ze ook mijn TV eraf gehaald.

Na vele malen te hebben gebeld, nog steeds geen TV !

Een grove fout van KPN en er is geen mogelijkheid om deze weer toe te voegen aan mijn internet abonnement, zo werd mijn gezegd.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

 

@Isa12 u reageert op een topic van iemand anders en ook nog eens twee jaar oud. Dat gaat niet werken. Even een eigen topic aanmaken. 


HI @Isa12, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Krijg je een bepaalde melding op je televisie te zien? Zo ja, wat zie je dan precies? 


Alvast dank!

Maar heb inmiddels uitgelegd gekregen van KPN dat zij idd per ongeluk de TV ook van het abonnement afgehaald hebben.

Conclusie....niet meer mogelijk om aan te sluiten omdat de ontvangst hier in buitengebied te laag is.

Moest dan maar een chromecast halen. Dit was de enige optie.

 


Hoi @Isa12 ,

 

Moest dan maar een chromecast halen. Dit was de enige optie.

Digitenne is ook nog een optie, maar misschien valt het oude abonnement nog terug te zetten.

Bij sommige oudere abonnementen is telefonie een vast onderdeel, en als je dat verwijderd zal je overgaan naar een nieuwere abonnementsvorm.Het is soms niet mogelijk om met dat abonnement weer TV te krijgen door een lage snelheid.


Helder. 

Daar is niks per ongeluk aan, maar heeft te maken met het volautomatische systeem. Door de wijziging van de telefoon constateerde het systeem dat je minder dan 14 Mbps bandbreedte hebt. 

Sinds zo'n 2 jaar alweer wordt er tot en met 13 geen itv meer geleverd. Een andere wijziging heeft daar helaas ook invloed op. 

Mogelijk nu

Digitenne 

Schotel 

coax kabel provider, als Ziggo 

NLziet ( via de app in je televisie of anders inderdaad de nieuwe Chromecast HD met afstandsbediening en Google TV)

 


Veel dank voor t bericht!

Chromecast gisteren gehaald...ben benieuwd. 


Mag ik vragen wat de bedoeling van die Chromecast is? De zenders van NPO erop casten? 


Kpn tv kan niet @Alex_P . Ook niet met de Chromecast. 

NPO start kan, maar als ik @Isa12  was zou ik NLziet proberen. 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/

 


Kpn of Ziggo app van familie of vrienden. En streamen.


Kpn of Ziggo app van familie of vrienden. En streamen.

Gaat niet werken met de apps IN het apparaatje. KPN app werkt op basis van IP icm abonnementsnummer.

Ziggo werkt alleen op het Ziggo netwerk.

Het kan wel met casten. App Ziggogo cq KPN TV in je telefoon en dan casten naar de chromecast.


Ik bedoel uiteraard casten. Ik gooi dat door elkaar...


Kpn tv kan niet @Alex_P . Ook niet met de Chromecast. 

NPO start kan, maar als ik @Isa12  was zou ik NLziet proberen. 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/

 

Snap ik vandaar mijn vraag zodat er geen misverstanden bestaan. 

Kpn of Ziggo app van familie of vrienden. En streamen.

Duidelijk, dat moet dan lukken door te casten.