Skip to main content

Goedendag,

 

Sinds de update en verbetering van het ITV systeem zitten wij met het probleem, dat onze tv ontvanger steeds vast loopt en/of uit zich zelf herstart. 

Wij willen de ontvanger wel naar de fabrieksinstellingen doen, maar wij vinden het nieuwe systeem juist praktisch. En wij zijn bang, dat het resetten niet gaat helpen! 

 

Wij hebben dit kastje eigenlijk best al wel lang, kan het zijn dat ons kastje het niet meer aan kan?

 

Ik hoor van jullie!

 

Met vriendelijke groet,

Boy

Hallo @Famtijhof,

Vast lopen en herstarten kan komen door een kleine fout in de huidige software. Vaak is dit op te lossen door de software weer opnieuw in te laden.  Je verliest hier niks mee en ook de nieuwe software blijft gewoon voor je beschikbaar.  Ik neem even aan dat jullie een Arris of Arcadyan gebruiken?
 

 


Helaas werkt het na een tijdje weer niet goed, de tv-ontvanger loopt af en toe vast zekers als ik een app wil gebruiken , de tv-ontvanger start weer continue vanzelf op! Echt irritant, ik heb al een paar keer opnieuw gereset. Maar sinds de update, zijn deze problemen gekomen. Hebben er meerdere hier last van?

Waar ligt het aan, wat kan kan ik er tegen doen? (buiten de reset om)


Hallo @Famtijhof,

Het komt veel meer voor en bij sommigen werkt een harde reset, maar helaas niet bij iedereen. Houd dit topic in de gaten voor meer informatie over de storing.