Skip to main content

Harde reset, modem reset, software opnieuw geladen. Niets helpt hij blijft hangen bij 85%

ontvanger boven doet het wel

 

tel alles doorgelopen nogmaals. Wordt een nieuwe ontvanger gestuurd

 

Beste @Philip57 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV ontvanger, met welke type TV ontvanger heb je problemen? Is het een Motorola? Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet. Is het geen Motorola, hoe is deze ontvanger dan aangesloten? Is dit bekabeld of met een draadloze verbindingsset?


Hoi dennis

dank voor je antwoord inmiddels al met de helpdesk gesproken en er wordt een nieuwe ontvanger gestuurd.

was id een Motorola 

gr


Hoi dennis

dank voor je antwoord inmiddels al met de helpdesk gesproken en er wordt een nieuwe ontvanger gestuurd.

was id een Motorola 

gr

Is die andere TV ontvanger ook een Motorola @Philip57? Dan kun je die nog omruilen met de link die ik je gaf.


Ok dank, ik had begrepen dat ze een melding voor 2 had gedaan, zoniet dan maak ik gebruik van de link om de andere ook om te ruilen.


Ok dank, ik had begrepen dat ze een melding voor 2 had gedaan, zoniet dan maak ik gebruik van de link om de andere ook om te ruilen.

Laat het maar even weten of het is goed gekomen.


Hallo, tot op heden nog niets gehoord.

ook het laten herkennen van het modum lukt niet bij het aanvragen zoals u boven geadviseerd heeft.

 


Hoi @Philip57. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger vast liep op 85%. Heb je inmiddels al een nieuwe tv-ontvanger in huis en is het probleem daarmee verholpen?


Hallo,

nee nog niets ontvangen helaas

gr

henny


Zou je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het verder voor je uit. :relaxed:


Hoi,

profiel aangevuld

👍


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb dit intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij zoeken dit verder voor jou uit en nemen eventueel telefonisch contact met jou op. Misschien kan je tijdelijk de tv-ontvanger van boven aansluiten op de tv beneden. :wink:


Ik heb dit intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij zoeken dit verder voor jou uit en nemen eventueel telefonisch contact met jou op.

Ik het probleem inmiddels al verholpen?

 


Ik heb dit intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij zoeken dit verder voor jou uit en nemen eventueel telefonisch contact met jou op.

Ik het probleem inmiddels al verholpen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat mijn collega's jou verder geholpen hebben. Anders weet je ons te vinden!

 


Inderdaad alles is opgelost door de collega’s. Nieuwe modem en ontvangers

bedankt voor het doorgeven

 


Wat goed om te lezen dat het inmiddels is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!