Skip to main content

Ik heb een vergelijkbaar probleem, maar voornamelijk via itv in browser (chrome).

Terugkijken loopt vast op (bijvoorbeeld) 3/4e deel. Beeld en geluid stoppen gewoon en staan stil alsof op pauze. Als ik vervolgens probeer via pauze/play weer te vervolgen gebeurd er niks. 

Vervelende is als ik vervorgens via gids wil verder kijken gaat dat niet en begint de film opnieuw. Met refresh is dat ook het geval.

 

Eigenlijk vermoed ik dat het te maken heeft met hapering in de internet verbinding, maar ik hoopte eigenlijk dat na herstel van de verbinding ook de programmas hervat kunnen worden.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van deze

Welkom, Marit/Marco! Het is zeker mogelijk dat dit komt door een hapering in de internetverbinding. Bij terugkijken zou hij dan in principe ook gewoon moeten verder spelen. Maar het kan zijn dat de opname (want dat is het dan in feite) je plaats kwijt raakt. Waardoor je dan niet kunt verdergaan, alleen overnieuw beginnen. Ervaar je ook haperingen als je live tv kijkt? En welk besturingssysteem heb je op de computer?


beeld stond stil geluid ging wel verder, druk je op stop, en dan even wachten en dan verder ging beeld heel snel voor uit tot aan waar geluid was en ging dan normaal verder, en na een tijdje weer beeld stil. etc. etc.

dit had ik ook,

 

ik heb hardware versnelling aangezet,

in Chrome:  op de 3 puntjes klikken,

dan instellingen

dan systeem,

en daar staat hardwareversnelling, die aan zetten.

 

dit kan ook met andere browsers instellen als je geen chrome hebt.

 

ik heb daarna geen stilstaand beeld meer gehad. voor mij werkt het.

 

groet Jørn.


toch raar, als je meer weet dan kpn medewerkers. voor zelfde geld sturen ze een monteur voor niks langs.

terwijl het een simpele instelling kan zijn.