Skip to main content

sinds de update met het nieuwe menu lopen mijn ip TV kastjes zeer regelmatig vast. Onder het kijken op eens herstarten of compleet vast lopen. Tevens onder het kijken op eens blauw scherm kastje moet dan van de stroom en er weer op.

 

In het verleden zeer tevreden over de dienst maar sinds de update is het zeer instabiel geworden. Hopelijk wordt het snel opgelost anders toch naar een alternatief gaan kijken want dit geen tv kijken op deze manier.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @B. Nunhem. Welkom hier op het Forum en bedankt voor je melding. Heel vervelend dat je tv-ontvangers steeds vastlopen. Het probleem speelt dus op beide tv-ontvangers, lees ik. Reset allereerst beide tv-ontvangers eens. Vaak los je dergelijke problemen daarmee op. Als dat niet helpt, kun je dan onderstaande vragen beantwoorden?

  • Hoe zijn je tv-ontvangers aangesloten op je modem? Rechtstreeks met een kabel of maak je gebruik van een switch, Draadloze Verbindingsset?
  • Welk type Experia Box en tv-ontvangers heb je van ons?
  • Heb je de Experia Box al eens gereset?

Als laatste wil ik je vragen om alvast je profiel in te vullen, zodat ik (indien nodig) voor je in het systeem kan duiken.


Hallo @B. Nunhem. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem via een andere weg is opgelost. Als je nog wel ergens mijn hulp bij nodig hebt, laat het dan gerust weten. 


 Ontvangers zijn rechtstreeks op de v10 aangesloten. Zijn arris boxen van jullie


En ja alles al gerest en opnieuw opgestart


Uit je reacties maak ik op dat het probleem nog steeds speelt. Ook na de reset? En dit is op beide tv-ontvangers het geval? Heb je ook je Experia Box al eens een reset gegeven? Zou je verder nog je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


Dag @B. Nunhem. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat het probleem via een andere weg is opgelost. Mocht je toch mijn hulp nog nodig hebben, dan lees ik het graag.


Reageer