Skip to main content

Goedendag, 

wij hebben sinds 3 maanden telkens problemen met de tv ontvanger. Hij loopt vaak vast waardoor we geen handelingen meer kunnen verrichten middels de afstandbediening. We kunnen enkel nog de stekker eruit trekken en 10 seconden wachten. Daarna duurt het lang voordat de zenderinformatie weer beschikbaar is. Dit zelfde probleem ervaren wij met de foutmelding: ‘zender niet beschikbaar’. 

Daarnaast is de wifi verbinding in de tuin en op de bovenverdieping niet optimaal.

We zijn op hetzelfde adres eerder klant van jullie geweest en nooit problemen ervaren. 

Hopelijk is hier een oplossing voor, alvast bedankt.

Hi Janicno, welkom op het forum. 

Een vastlopende ontvanger duidt meestal op een defect apparaat. Welke ontvanger heb je precies? Modelnaam/nummer. 

Wat de WiFi betreft, dat zal problematisch zijn. De bovenverdieping en al helemaal de tuin. WiFi is afhankelijk van de locatie en storingsbronnen, ook de verbinding van de buren kan bijvoorbeeld storen. Heb je deze stappen al geprobeerd? Voer ze wel uit op een apparaat waarmee je rond kan lopen. 

Wat de ontvanger betreft, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 


Janicno, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.