Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds enkele weken loopt de decoder regelmatig vast en wordt heel heet.

Na een reset gaat het enkele uren goed en dan loopt deze weer vast of wil niet meer opstarten.

Ook via het menu de ontvanger gereset en en software opnieuw geïnstalleerd.

Helaas biedt dit allemaal geen oplossing.

Edit: het gaat om een arcadyan hmb2260

Tim

Het gratis telefoonnummer 0800-0402 (als je niet gehoorgestoord bent anders de chat), hier kan het wel een week duren voor er een oplossing voor je wordt gestart. 

En heel kort antwoorden, je krijgt eerst een spraakherkennend antwoord apparaat. Met natuurlijk als eerste advies om het apparaat 10 minuten uit te zetten (zodat je de verbinding verbreekt en het probleem dus automatisch wordt genoteerd als de oplossing bij de andere 10.000.000 waar dit als antwoord is gegegeven).

Gewoon steeds zeggen: “Dat heb ik al gedaan” en als het echt te lang duurt zeggen: “Ik wil een medewerker spreken”.  Net zo lang tot ze zeggen dat ze een nieuwe sturen. Dat ding is dus gewoon stuk. 


Hoi @Timvans, dat klinkt niet goed! Apparatuur kan warm worden tijdens gebruik maar het zou niet heet moeten worden natuurlijk. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd begrijp ik, maar het blijft warm worden. Zo te zien heb je nog geen telefonisch contact gehad met onze klantenservice. Ik zie dat je 2 ontvangers van ons hebt, dit speelt dus alleen op deze HMB2260 en niet op de VIP2952? Hoeveel ruimte heeft deze ontvanger er omheen, staat deze vrij of staat deze bijvoorbeeld in een kast? Als het het laatste is kan het zijn dat er te weinig ruimte is om het apparaat te koelen, dat kan met een vervangend apparaat dan ook gebeuren.


Hoi Jasper,

 

Alleen op de HMB en deze staat volledig vrij op een kast.

Tim

 

 


Duidelijk, op een kast zal de ontvanger genoeg ademruimte moeten hebben. Ik heb een verzoek gedaan om de ontvanger te vervangen, als dat gelukt is krijg je er een sms'je over met de details. Als ik er eerder een terugkoppeling op heb zal ik het hier natuurlijk ook laten weten.


Hier ben ik weer @Timvans, de nieuwe ontvanger is onderweg begrijp ik! Deze kan je vanaf vanmiddag 14.30 omruilen (apparaat zelf + stroomadapter, afstandsbediening bewaren) op het servicepunt wat je in de sms hebt gekregen staat. Laat je weten of het gelukt is en hoe het gaat met de nieuwe ontvanger?


Hoi Jasper,

 

Heb de ontvanger ontvangen , aangesloten en alles werkt weer. Bedankt voor de snelle service!

 

Tim


Graag gedaan Tim, goed om te lezen dat alles weer goed werkt :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.