Skip to main content

Ook hier vastlopende iTV. 

We zijn net drie dagen overgestapt, internet is zo snel als een tierelier en daar heb ik tot zover niets over te klagen. We hebben een vrij nieuwe Samsung tv die gwn up to date is en nooit moeilijk doet met andere apps (behalve HBO, maar goed, we weten dat die wat aan het prutsen zijn)….
De iTV loop dus gek genoeg ook meerder keren op een dag vast. Ik krijg hem dan ook niet meer ‘los’/verwijder/ge-reset of hoe je het dan ook wil noemen.
Flink balen en zeer zeker geen fijne kennismaking met KPN zo op deze manier… 
Hoe lossen we dit op? 

p.s. wifi is door het hele huis perfect, we bevinden ons verder op de begane grond evenals de modem en het is het enige toestel wat gebruikt maakt van deze functie.

admin: eigen topic aangemaakt
 

De itv app van kpn is gewoon geen goede vervanger voor de tv ontvanger.  De beeldkwaliteit is veel minder en er zijn kinderziektes.  Persoonlijk raad ik iedereen af om de app te gebruiken. 


Hoi en welkom @EE Gcey! Ik kan me voorstellen dat je je het tv kijken anders had voorgesteld. Goed dat je het aankaart. We denken hier op ons forum graag met je mee.

Klopt het wat Joep noemt, en gebruik je onze Smart TV app op jouw Samsung tv? Gaat het beter als je het (tijdelijk) probeert met een tv-ontvanger bij je tv? Als je de Smart tv app gebruikt, helpt het als je de app verwijdert en opnieuw installeert?

Daarnaast helpt het ook als je specifieker vertelt wat je precies ervaart: wat hapert er precies? Gaat het om live tv kijken of (ook) om andere functies zoals het terugkijken van programma's of opnames? Alle details zijn welkom. Zo kunnen we beter met je mee denken richting de oplossing :)