Skip to main content

Al langere tijd storing op de TV-tuners. App NPO start en YouTube lopen elke keer vast na 10 minuten. 

Met de de klantenservice al een keer een uur aan de telefoon gehangen om alles te resetten en te proberen het probleem op te lossen. Probleem is dat de storing a een minuut of 10 begint. had er al weinig vertrouwen in na de eerste keer en ja hoor. Probleem blijft. Nu weer gebeld en de klantenservice wilde weer hebben dat ik alles nog een keer wil doen om te kijken of hij het dan wel blijft doen. Dit geweigerd. Het kan niet zo zijn dat ik elke keer alles moet resetten om even naar YouTube of NPO start te gaan. Ticket wordt aangemaakt voor een service contact (ben benieuwd wat we dan weer moeten doen). Heb het idee dat de KPN vindt dat je maar elke keer de zaak  moet resetten om de apps te kunnnen gebruiken vd Tuner. 

Ben benieuwd. Is er iemand met dezelfde ervaringen cq oplossing. Betreffen twee kastjes Arcaduan uit 2015.

Hoi @Peerke57, ik begrijp dus dat er al eens een ticket is aangemaakt. Daar is verder niets uitgekomen? 

Verder ben ik benieuwd wanneer de apps vastlopen. Ik vermoed als ik het goed begrijp, ook meteen na aanzetten en de eerste app die je opstart? Klopt dat? 


Hoi Bart. Vastlopen gebeurd na ongeveer 10 minuten. Eerst haperen beelden en geluiden. Daarna vast en soms dan zwart beeld. Tuner reageert dan nergens meer op en moet hem dan handmatig met de knop uitzetten. Begrepen vd kpn dat het nu een bekend probleem is. Als het goed is komt eind februari een update voor de tuner. Schijnt een memory probleem te zijn. 


Klopt inderdaad, daar komt een update voor beschikbaar. Hou daarvoor onze product updates in de gaten. 


Klopt inderdaad, daar komt een update voor beschikbaar. Hou daarvoor onze product updates in de gaten. 

Zeiden ze vorig jaar ook...😂 blijf bagger...