Skip to main content

ik heb nets als door anderen al aangegeven evenens last van een vastlopende tv-ontvanger. Heb enkele maanden terug, kot na de laatste update, zelfs een nieuwe ontvanger gekregen en moet zeggen dat ik nu meer problemen hen dan voorheen: vastlopende ontvanger, net regelmaat blokkerig beeld en ook het automatisch herstarten is niet opgelost.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Wat heeft u gedaan om het zelf op te lossen? Heeft u een reset (software opnieuw inladen) al geprobeerd? Hoe is de ontvanger aangesloten op de router, zit er bijvoorbeeld een verbindingsset tussen?


Heb idd een reset gedaan en de software opnieuw gedownload. De ontvanger is rechtstreeks aangesloten op de Experia.


Wat ik zou doen is een logboek bijhouden voor 1.5 week. Met die gegevens kunnen KPN ook in hun systemen kijken en zien wat er op dat moment gebeurd op de lijn. U heeft dan vooronderzoek gedaan en zo voorkom je dat KPN het hele riedeltje weer opnieuw wil uitvoeren met u.


Goeie tip. Ga ik doen. Dank u


Hoi @Sander62, welkom op het forum! 
Ik kijk graag even met je mee. Hoe heb je je netwerk ingericht?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!