Skip to main content
Net gewoon netflix te kijken en opeens knalt die eruit en start opnieuw opmaar blijft hangenop 75P. Hij doet niets meer dan dat. Meerdere keren geprobeerd uit en aan te zetten en lang gewacht. Doet niets meer. Wat nu?
Dat is vervelend. Zit er mss een Draadloze VerbindingsSet (DVS) tussen? Of een switch?



Hij doet het nu toch niet dus: zet de ontvanger eens 30 sec. uit (schak. achterop) en weer aan. Hopellijk start ie dan verder op dan 75P.



Anders hebben 'we' nog wel een andere methode om te kunnen resetten.
Hallo @Annette Oliekan, welkom! Dat vind ik altijd zo vervelend: zit je er net lekker in, klapt de ontvanger eruit. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak. Wel gek dat 'ie blijft hangen bij je. Is het met de tips van Peter gelukt om hem weer aan de praat te krijgen? Als dat niet het geval is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik wat er aan de hand is.
Na een ruim een uur wachten deed hij het weer. Bijzonder dat het zo lang duurt. Bedankt voor de tips.
Dat is inderdaad wel vreemd! Heel fijn dat 't nu weer werkt. Mocht je in de toekomst toch nog ergens tegenaan lopen, weet je ons te vinden.

Als ik google op mijn naam, dan staat mijn vraag openbaar en is voor iedereen buiten kpn te volgen??? Privacy binnen het forum is dan denk ik ook ver te zoeken. Ik wil dat mijn vraag wordt verwijderd. Wie oh wie kan mij helpen….


Ha Annette, dat is wel een beetje hoe het internet werkt 😉. Als je ervoor kiest om jouw volledige naam te gebruiken als forumaccount, dan is dit via Google zeker op te vragen. Je kunt ervoor kiezen om je forumnaam te wijzigen. Ik kan dit voor je aanpassen, dan moet ik wel weten wat het mag worden. Je kunt ook jouw forumaccount laten verwijderen. Dan blijft dit topic wel bestaan, maar jouw naam staat er niet meer bij, omdat je forumaccount is opgeheven.Â