Skip to main content

Goedenavond KPN, ik heb voor de zoveelste keer een vastloper tijdens het terugkijken van een programma.( AVS-TO-0001) en dat halverwege een programma. Vaak ( maar niet altijd ) tijdens de reclame. Zo vervelend. En ja koude start, frisse restart, opnieuw opgestart, teruggezet naar fabrieksinstellingen etc. Noem maar op. Ben zo teleurgesteld. Kan nou niemand hier ietyaan doen? De klantenservice zeker niet🥹



*Admin: reactie onder een ander topic. Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @NS70, welkom op ons forum!
Deze melding is eigenlijk een algemene melding dat het te lang duurt om de gegevens (van je opname) op te halen.
In veel gevallen is het een kwestie van het later nog eens proberen of zoals je noemde, je modem herstarten,resetten of een frisse start te geven.

In jouw geval heeft dat het niet opgelost. Het kan nog zijn dat er iets met je verbinding niet helemaal lekker zit, heb je dit op verschillende ontvangers? En online?
Als het probleem daar niet speelt zullen we moeten kijken hoe de TV ontvanger aangesloten zit en of we daarin iets uit kunnen sluiten.
Als het probleem daar ook speelt is er waarschijnlijk iets met de opname niet helemaal goed gegaan. Achteraf is daar helaas weinig aan te doen maar ik kan het dan in ieder geval bij mijn collega's doorgeven ter inventarisatie. Daarvoor heb ik dan nog wel wat gegevens van je nodig! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Welk programma ging het om? Wanneer is deze opgenomen?


Hi Thomas, bedankt voor je reactie. Wij hebben idd 2 ontvangers. 1 in de slaapkamer en 1 in de woonkamer. ( bungalow). Ik denk ook dat we online zijn maar ik ben een beetje een digabeet wat dat betreft. Als je vraagt bij welk programma het gebeurde dan moet ik je teleurstellen want dat weet ik niet meer. Maar toen we gister Tino in vegas terugkeken had hij 3x een hapering, vingers crossed en gelukkig ging hij weer lopen 😅. Voor de rest heb ik mijn profiel aangemaakt en zodra er weer een vastloper is laat ik het je meteen weten. Bedankt 


Ah is goed. Je weet me te vinden!
Ik ben ook wel benieuwd hoe het verschil is op de ontvangers, of het in de slaapkamer bijvoorbeeld beter werkt dan in de woonkamer of andersom.


Goedemiddag Thomas, het is weer zover. Vandaag om 14.55/56 zaten wij kopen zonder kijken terug te kijken van gister avond en ongeveer 15 minuten liep de tv weer vast. De melding: Afspelen mislukt. Het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk. Probeer het later nog eens. STB- Zap-01- video niet gevonden.    En als we het dan opnieuw proberen dan gaat het weer goed, maar om nou elke keer de eerste 15 minuten nog een keer bekijken wordt je ook zo moedeloos van😅. Enig idee????


Ah balen zeg, ik vrees dat ik hier niet echt een andere oplossing voor heb dan het later nog eens te proberen inderdaad. Kun je de tweede keer wel gewoon doorspoelen? Dan hoef je niet het hele stuk opnieuw te kijken!


Helaas kunnen we niet vooruit spoelen met de meeste. Daar komt nog bij dat de kans op een vastloper dan groter is. Wat wel zo is , is dat ons zwarte kastje ( ontvanger) al antiek is. Zou dat een reden kunnen zijn?


Zolang het geen motorola ontvanger is moet hij hier nog wel mee om kunnen gaan. Als het een nieuwere is kunnen deze alleen omgeruild worden als ze aantoonbaar defect zijn. Om het bovenstaande kan ik hem helaas niet omruilen.
Mocht je nog een motorola ontvanger hebben kun je deze gratis omruilen via www.kpn.com/omruilen 

Als je toch het idee hebt dat je ontvanger defect is kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402