Skip to main content
Beantwoord

Vastlopers met tv ontvanger

  • June 7, 2020
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo.

 

Sinds ik de nieuwe arris 5202 heb.

Heb ik vaak vastlopers . Moet dan de stroom afhalen en opnieuw opstarten.

Met die oude arris had ik geen last van.

Kan ik die niet omruilen voor een andere of ligt dat aan de software. 

 

Mvg Eric 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Dan hoop ik dat jij inderdaad ook snel de nieuwe firmware krijgt. Zodra je die hebt, merk je dit wel: het uiterlijk van het menu en de gids is heel anders. Ik ga er vanuit dat het daarmee opgelost is! Zo niet: weet je ons te vinden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @eric63, heel erg vervelend dit.. Je had dit met je oude HD-ontvangers niet? We zijn bezig met het uitrollen van de nieuwe firmware en ik ga er vanuit dat jij deze ook snel mag ontvangen. Hopelijk is het daar dan mee opgelost! Hoe vaak heb je hier last van?


  • Auteur
  • Topper
  • June 15, 2020

Toen ik de kastje kreeg in het begin.

Daarna nog een paar keer.

Tot nu toe doet ie het nog goed.

Af en toe is de ondertitel wazig. Net of ze die weg duwen van links naar rechts. 

 

Mvg Eric 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dan hoop ik dat jij inderdaad ook snel de nieuwe firmware krijgt. Zodra je die hebt, merk je dit wel: het uiterlijk van het menu en de gids is heel anders. Ik ga er vanuit dat het daarmee opgelost is! Zo niet: weet je ons te vinden.