Skip to main content

Al maanden problemen dat de TV-ontvanger, blijft vasthangen meermaals per week. Via het forum en de klantenservice wordt verteld de TV-ontvanger naar fabrieksinstellingen of de software opnieuw te installeren. Dit helpt dan even maar enkele dagen erna komt het probleem terug. Ook gisterenavond weer contact gehad en de collega stelde voor de TV-ontvanger te wisselen voor een ander model. (de eerste collega van KPN die met een ander voorstel komt dat mij positief leek). Echter kon hij dat niet omdat er een systeemstoring was. Vandaag een collega gesproken die aangaf dat ik hier geen recht op had. Ik ben zo kwaad dat ik heb gebeld met opzeggingen om mijn KPN-diensten (internet, Tv en mobiel) alles op te zeggen. Heb het echt gehad met KPN. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd steeds. Collega van opzeggingen geeft aan dat hij toch een ander TV-kastje ging toesturen met de nieuwste software en firmware. Om dit af te ronden verbond hij mij door met een collega die de gegevens van het huidige kastje ging doornemen met mij……….Nee hoor! Ik werd gewoon met een collega van de klantenservice doorverbonden die niets voor mij kon betekenen.

HOE MOEILIJK IS HET KPN OM JE KLANTEN TE HELPEN!!!!! WANNEER ZE ONTEVREDEN ZIJN DOEN JULLIE NIETS!!!! ZELF OPZEGGEN KAN NIET LAAT STAAN EEN BELOFTE NAKOMEN! 

Ik zal KPN nooit aanbevelen aan vrienden en bekende. Slechtste service ooit!

Waarschijnlijk doen jullie met dit bericht ook niets zoals ik gewend ben!

Natuurlijk gebeurt hier wat met jouw topic @RicBon . Ben je er zeker van dat het een probleem van kpn is? De meeste storingen aan de tv ontvangers wordt veroorzaakt door iets op het netwerk.  Denk aan een kapot stekkertje, een verkeerde switch, draadloze verbindingsets,  omvormers van zonnepanelen etc. Kan je iets meer vertellen over jouw netwerk? Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem of gebruik je dit soort dingen?

 


@RicBon 

“jullie”

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze met de Experiabox of box12 (KPN router modem) verbonden? 

 

En een DVS kan het probleem zijn.

Vast kabels UTP (CAT5E) is altijd het beste.

Die kan je in een buis, gootje, etc. wegwerken.

En ze verbruiken ook aardig wat energie (volksmond stroom) die DVS dingen.😉


Heel vervelend! KPN is echt hopeloos! Honderd keer dezelfde vragen of het misschien aan een stekkertje ligt? Nee, want heel veel mensen ervaren dezelfde problemen! KPN heeft de zaken niet goed voorelkaar maar wij mogen wel de volle mep betalen!


Heel vervelend! KPN is echt hopeloos! Honderd keer dezelfde vragen of het misschien aan een stekkertje ligt? Nee, want heel veel mensen ervaren dezelfde problemen! KPN heeft de zaken niet goed voorelkaar maar wij mogen wel de volle mep betalen!

Met meer dan twee miljoen klanten hebben op dit moment een hele hoop mensen klachten, geen diensten, haperende tv, slechte WiFi of problemen met een factuur. Helaas is dat met zo veel klanten niet te voorkomen.
Betekend niet dat het niet opgelost kan worden, het forum is onderdeel van die oplossing. Maak een eigen topic aan en geef aan waar je last van hebt, we hebben een groep actieve forumgebruikers die graag met u meedenkt.  


Wat moet er meegedacht worden? En een eigen topic aanmaken, dan blijf ik bezig. Iedereen heeft hetzelfde probleem. Dus wat schiet ik er mee op. KPN moet hier voor zorgen, want wij als klanten betalen namelijk voor een dienst. Een behoorlijk bedrag ook. Als ik voor een hele dienst betaal verwacht ik dat alles goed werkt. Tot die tijd wil ik wel de helft betalen, lijkt mij een mooie deal. 


Wat moet er meegedacht worden? En een eigen topic aanmaken, dan blijf ik bezig. Iedereen heeft hetzelfde probleem. Dus wat schiet ik er mee op. KPN moet hier voor zorgen, want wij als klanten betalen namelijk voor een dienst. Een behoorlijk bedrag ook. Als ik voor een hele dienst betaal verwacht ik dat alles goed werkt. Tot die tijd wil ik wel de helft betalen, lijkt mij een mooie deal. 

 

Is dat zo?

Ik heb, gelukkig, geen problemen.

Alles werkt 100% goed. 

Dus wat @Ik_Hussel zegt, maak een nieuwe topic met jouw problemen.😉

Vermeld erbij welke KPN tv ontvanger je hebt, hoe deze is verbonden met de Experiabox, etc.

Wij klanten kunnen jouw gegevens niet zien, maar we helpen elkaar graag.😉


@RicBon . Je hebt al een topic hierover en daarom gaat deze op slot. Als de problemen aanhouden adviseer ik je om in je eigen topic te reageren en aan te geven wat je allemaal al hebt geprobeerd.