Skip to main content

Veel dubbele opnames op BBC First

• December 19, 2025
  • 7 reacties
  • 48 keer bekeken

Gisteren een aantal programma's opgenomen van BBC First en het viel mij op dat ze 2 keer bij de opnames stonden. Volgens mij zijn ze gisteren niet 2 keer uitgezonden. Ik heb dat al een keer eerder gehad. Op zich natuurlijk heel gemakkelijk om 1 opname weg te gooien. Dus echt geen groot probleem maar ik vroeg mij af of meer mensen daar last van hebben. 

7 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 19, 2025

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Wij hebben de Sagemcom DIW7022 (ook wel KPN tv+ box genoemd) en hebben hier (gelukkig) geen last van.

Forum|alt.badge.img+1

Seizoen 18 van Murdoch had ik het voor het laatst. Alleen zichtbaar in apps (IOS & Android), niet in DIW7200 launcher.

Forum|alt.badge.img+1

& Morgen blijkbaar weer maar nu alleen zichtbaar in de DIW7200 launcher.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2025

Wij hebben de Sagemcom DIW7022 (ook wel KPN tv+ box genoemd) en hebben hier (gelukkig) geen last van.

Ik heb ook de 7022 en er dus wel last van. Gisteren Harry Wild opgenomen en die staat er dus ook 2 keer op.

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb ook de 7022 en er dus wel last van. Gisteren Harry Wild opgenomen en die staat er dus ook 2 keer op.

Bij mij ook dubbele opname BBC NL Harry Wild 19/12 21:00, alleen zichtbaar op DIW7200 Launcher niet in apps.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 20, 2025

& dus ook

Alleen zichtbaar op DIW launcher (& niet in apps).

Het zijn ook 2 aparte verwijzingen naar de cloud. Na kijken bleek het voortgangsbalkje niet mee te lopen in de 2e opname. Na verwijderen 1 opname kon ik de 2e nog gewoon opnieuw bekijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2025

Ik heb exact hetzelfde. Misschien dat een moderator hier in kan duiken.