Skip to main content

Zit nu Studio Sport te kijken.

Heb nu voor de 8ste x stilstaand beeld op verschillende momenten,zeer irritant .

Was vorige week Zondagavond ook al zo bij het kijken naar Studio Sport.

Waar ligt dit nu aan?

Ook meerdere malen loopt het niet synchroon beeld en geluid.

Word er echt niet goed van.

Studio Sport Nederland 1.

Andere zenders geen problemen .

Er zijn nog wel meer problemen met de tv plus decoder.

Maar dan ben ik nog wel een paar uur aan het typen.

Beste .

 

Ik snap niet waarom ik mijn profiel moet invullen.

 

Dan kan een moderator het voor je nakijken en erop terugkomen. 

 

Multicast zappen moet snel gaan en met Multicast heb je een beter veel beeld (vooral eerste 10 zenders).

 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? 

Wat is jouw echte download snelheid? Zie hier om te meten.

 


@Hassie wat @joop2011 zegt klopt. Zonder een ingevuld profiel kan ik je niet vinden in onze systemen. Daarnaast is het bevestiging dat ik de juiste persoon spreek. 

Zodra je deze hebt ingevuld, laat het hier weten. Dan ga ik voor je aan de slag. 


Profiel is aangepast.

Download snelheid 40MB over het koper bounded pair.

Graag ff terugkoppelen of het profiel zo juist is ingevuld


@Hassie ik heb het doorgezet. Er wordt contact met je opgenomen in de komende paar werkdagen. Wil je hier laten weten wanneer het ticket gesloten is en of daarmee het probleem is opgelost?


En op welke manier volgt er contact?

Wanneer telefonisch dan na 14.00.


Maar wel graag naar het goede tel nr wij hebben namelijk 2 mobiele nummers.

 


@Hassie we gebruiken hiervoor het contactnummer dat we bij je vaste abonnement hebben. Deze eindigt op 95.


Nummer eindigend op 82.

Daar maak je de meeste kans op dat daar opgenomen word.

Wel na de middag please


Profiel is aangepast.

Download snelheid 40MB over het koper bounded pair.

Graag ff terugkoppelen of het profiel zo juist is ingevuld

Hoi, met deze snelheid wordt Multicast geleverd met 8 Mb/s. De streams met 14 Mb/s werken niet goed. Die worden gegarandeerd met hogere snelheid.

Als je bij Multicast handmatig alsnog '’beste beeldkwaliteit'’ aan zet zal het gaan haperen. Multicast kan aan, maar '’beste kwaliteit'’ niet.


Wat mij heeft geholpen (vooralsnog) hierbij is rommelen met de hdmi aansluiting. Die is blijkbaar erg slecht op het kastje. Het beeld stopt ook direct als ik aan de hdmi kabel zit. Ik gebruik de hdmi kabel die is meegeleverd. Het maakt bij mij dus uit hoe ik het kastje neerleg. 
Heb meerdere hdmi kabels getest, allemaal gaven ze zelfde resultaat (stoppend en haperend beeld bij lineair tv maar ook bij de apps). Verder alles geprobeerd maar morrelen aan de hdmi ingang is enige dat resultaat opleverde. 

Kan aan mijn ontvanger liggen maar heb het vermoeden van inferieure kwaliteit van connectoren. (voelt ook allemaal wel erg gammel). Succes.

 


Na de laatste update weer veel stilstaand beeld traag zappen.

Tel contact is er wel geweest maar naar het verkeerde tel nr.

Heb de tv plus box multicast afgezet.

Wat een gedoe weer.

Teveel topics ???

Kan er nog wel tig maken.

Hopelijk komt KPN glasvezel snel naar het dorp alhier .

Anders maar naar E Fiber ?

Blijft toch wel een zeer vervelend probleem hoor met KPN plus.


@Hassie 

 

Het telefoonnummer van KPN is: 0800-0402 gratis.

 

Het beste kan je de KPN tv decoder resetten, meestal zijn de problemen dan over. 


Resetten?

Â