Skip to main content

hoi gaat weer beginnen de storingen de aansluiting van wlan kabel op modem stoort al een nieuwe kabel geprobeerd maar me modem ligt plat anders weer storing(signaal valt helemaal weg en veel storing oplossingen op tv scherm) kunt u mij dan eindelijk de kpn modem toesturen waar ik trouwens recht op heb want die had ik al toen ik bij jullie een abonnement afsloot nu staat er een experia v10a ivm met vorige storing ik wordt er trouwens niet goed van al die storingen gr hertog kees


Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt origineel topic]

Dag @hertog kees, balen dat je toch weer problemen met jouw televisie ervaart. Wordt het beter als je de tv-ontvanger een frisse start en het modem een reset geeft? Mocht dit niet helpen, dan kijken we uiteraard verder. Het kan alleen wel even duren voor je weer een reactie van mij krijgt, we hebben via het forum niet direct contact. Indien je dit wilt, kan je ons ook altijd bellen op 0800 0402. We hebben dan direct een-op-een contact en kunnen zo snel tot een oplossing komen. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.