Skip to main content

Ik betaal ** veel geld per maand voor KPN. Maar iedere keer wanneer je ze belt, lijkt het wel of ALLES!! Geautomatiseerd is. Er 1 “**” op de klantenservice zit, en NIEMAND je probleem kan oplossen. 
 

meermaals per maand verliest het modem zijn/haar signaal met onze TV. Ruim 27dagen per maand gaat het prima.. maar de overige dagen niet. 
 

En dan kun je denken.. zeik niet, herstart ff en dan is t klaar. Dát werkt dus niet…

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

U gebruikt een draadloze verbindingsset? Gok ik zo... ? 🤔

 


Yes, maar daar zou t niet aan liggen volgens de storing. Of toch wel? 


Ja, dat denk ik wel. Probeer maar eens voor een paar weken een kabel.


Hoi @Kevin86 welkom op het forum!
​​​​​​Zoals @Nick83 noemt worden deze problemen vaak veroorzaakt door de draadloze verbindingsets. Een internetkabel is altijd de beste manier om dit soort problemen uit te sluiten. Op www.kpn.com/dvs staan ook nog een hoop stappen die je kunt doorlopen om problemen met de draadloze verbindingssets op te lossen en in dit topic kun je ook nog een hoop informatie hierover vinden!
 


@Kevin86 is het nog gelukt de problemen met je TV/adapters op te lossen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


Thomas, 

 

het werkt nu. Ik vind het vervelend dat jullie deze optie aanbieden, maar als er een storing komt jullie aangeven dat je beter bekabelt kunt kijken. Bied het dan niet aan, of bied iets aan wat werkt!  Ook heb ik vernomen van een medewerker van jullie dat er tegenwoordig een betere set is. Wanneer ik deze wil, moet ik ze betalen!  Ik moet betalen voor iets dat door jullie niet werkt... 


Het is zeker lastig met deze adapters, áls ze werken is het vaak een perfecte oplossing om geen kabels te hoeven trekken. Als het niet werkt is een kabel toch altijd de beste oplossing.
Dat gezegd hebbende is er vaak nog een hoop leven uit de oudere adapters te halen, ik zal niet de eerste zijn die zegt dat ze defect zijn. Op de eerder genoemde pagina's kun je nog een hoop tips en informatie vinden om het meeste uit je adapters te halen. 
Mochten ze wel defect zijn, kunnen we ze buiten de twee jaar fabriekgarantie helaas niet meer gratis omruilen. Ze zijn namelijk jouw eigendom.