Skip to main content

Sinds mijn pakket is overgegaan van Telfort naar kpn, heb ik ontzettend veel storingen. Regelmatig kan ik een programma niet terugkijken, terwijl het wel is vrijgegeven hiervoor.

 

Zojuist was ik even journaal aan het terugkijken, maar ineens viel het beeld helemaal weg, het werd zwart en ik kreeg de melding Afspelen mislukt. Video kan niet worden afgespeeld. STB-zap-05. Ook krijg ik regelmatig STB-zap-01 te zien.

 

Ook heel vaak hapert het tijdens het kijken en krijg ik een melding, vervolgens start de uitzending weer met 2 seconden vertraging, je hoort dan de laatste 2 woorden opnieuw.

In de KPN winkel konden ze niets met mijn melding, verwezen naar forum.

 

Anders ga ik maar een nieuwe provider zoeken.

Welkom bij ons op het forum @Annita38, en welkom bij KPN. Wat gek dat je sinds de overgang van Telfort naar ons dit ervaart, bij die overgang is er technisch niets veranderd, dat is volledig gelijk gebleven. Ik ga met je meedenken wat er aan de hand kan zijn, daarvoor heb ik een aantal vragen voor je. Welk model tv-ontvanger heb je precies van ons? Hoe is deze verbonden met de Experia Box, is dat met een directe kabel of met een draadloze verbindingsset? Op het moment dat het beeld wegvalt of de melding komt, werken de andere diensten (zoals internet) dan nog wel of valt er meer weg? Als je een speedtest doet op een bekabeld aangesloten computer, wat is het resultaat daarvan? 

Als je die vragen kunt beantwoorden en je forumprofiel volledig kunt invullen kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Annita38, heb je bovenstaande vragen al gezien en kunnen bekijken? Of heb je via een andere weg contact gehad in de tussentijd?