Skip to main content

Wat ik super irritant vind bij kijken vanaf het begin is,dat je heel ver moet doorspoelen 

Soms wel meer dan 15 min ,dit heet dus geen kijken vanaf het begin.

Mijn vraag ,kan dit niet anders. 

Hallo @Siepeltje,
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat hier in de toekomst verbetering in komt. Het is soms het geval dat de gids geen rekening houd met programma's die uitlopen of niet gepland zijn (denk aan extra journaal).  Begin gemist leest de tijden uit de gids en kan geen rekening houden met uitlopers en ongeplande zaken.


Is het niet zo dat er tegenwoordig ook geen reclame meer doorgespoeld mag worden bij sommige zenders en deze dus vooraf een programma worden getoond bij het terugkijken?


Is het niet zo dat er tegenwoordig ook geen reclame meer doorgespoeld mag worden bij sommige zenders en deze dus vooraf een programma worden getoond bij het terugkijken?

@Jeroen Ruiter 
Je mag aan het begin maximaal 7 minuten vooruit spoelen, daarna blokkeert de hele doorspoel optie inderdaad. Dit is een beperking die opgelegd is door de zenders.  Opnames mogen wel gewoon doorgespoeld worden.


Hallo @Siepeltje Welkom hier en goed om te zien dat Chris en Jeroen je al duidelijke uitleg hebben gegeven. We krijgen de informatie over de programma's aangeleverd van de zenders, dus al daar plots een wijziging in voorkomt kan het zijn dat je tegen dit soort zaken aanloopt. 


Nu is het zo dat je het opgenome programma steeds moet terug spoelen naar het begin waardoor je dus al veel ziet van het programma.  Het begint dus nog niet bij het begin