Skip to main content
Beantwoord

ver doorspoelen met kijken vanaf het begin

• April 26, 2020
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Wat ik super irritant vind bij kijken vanaf het begin is,dat je heel ver moet doorspoelen 

Soms wel meer dan 15 min ,dit heet dus geen kijken vanaf het begin.

Mijn vraag ,kan dit niet anders. 

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Siepeltje,
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat hier in de toekomst verbetering in komt. Het is soms het geval dat de gids geen rekening houd met programma's die uitlopen of niet gepland zijn (denk aan extra journaal).  Begin gemist leest de tijden uit de gids en kan geen rekening houden met uitlopers en ongeplande zaken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • April 26, 2020

Hallo @Siepeltje,
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat hier in de toekomst verbetering in komt. Het is soms het geval dat de gids geen rekening houd met programma's die uitlopen of niet gepland zijn (denk aan extra journaal).  Begin gemist leest de tijden uit de gids en kan geen rekening houden met uitlopers en ongeplande zaken.

• April 26, 2020

Is het niet zo dat er tegenwoordig ook geen reclame meer doorgespoeld mag worden bij sommige zenders en deze dus vooraf een programma worden getoond bij het terugkijken?

Forum|alt.badge.img+16
  • April 26, 2020

Is het niet zo dat er tegenwoordig ook geen reclame meer doorgespoeld mag worden bij sommige zenders en deze dus vooraf een programma worden getoond bij het terugkijken?

@Jeroen Ruiter 
Je mag aan het begin maximaal 7 minuten vooruit spoelen, daarna blokkeert de hele doorspoel optie inderdaad. Dit is een beperking die opgelegd is door de zenders.  Opnames mogen wel gewoon doorgespoeld worden.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 30, 2020

Hallo @Siepeltje Welkom hier en goed om te zien dat Chris en Jeroen je al duidelijke uitleg hebben gegeven. We krijgen de informatie over de programma's aangeleverd van de zenders, dus al daar plots een wijziging in voorkomt kan het zijn dat je tegen dit soort zaken aanloopt. 

Nu is het zo dat je het opgenome programma steeds moet terug spoelen naar het begin waardoor je dus al veel ziet van het programma.  Het begint dus nog niet bij het begin