Skip to main content

Goede avond allen,

Als geïnteresseerde in glasvezel in combinatie met TV+ wilde ik - ondanks op diverse sites gepubliceerde negatieve kritiek - zelf meemaken of dit ook terecht is of niet en tot nu toe merk ik maar weinig van die problemen. 

Laat ik het zo verwoorden dat het TV+ kinderziektes heeft maar door het team dat de firmware bouwt hier mee hard aan de slag aan het gaan is om van TV+ straks een kwaliteits producten te maken.

 

Mijn topic heeft niet met problemen te maken maar meer met verzoeken of deze ook in een van de komende firmware updates meegenomen kan worden.

 

* Wanneer ik een opname ingepland heb (bijvoorbeeld als serie) en ik weet niet meer of ik deze nou wel of niet ingepland heb dan is het altijd even zoeken in de lijst waar deze staat aangezien hij niet staat op de dag dat hij oorspronkelijk zou worden opgenomen. Ik kan er niet achter komen waarom dat is.

 

* Bij serie opnames merk ik soms dat wanneer een serie is opgenomen (bijvoorbeeld op zaterdagavond en maandagavond neem ik altijd op RTL Crime Baantjer en ASPE op) maar wanneer bij een van deze vier opnames per week van seizoen naar seizoen wordt geswitcht het ineens gebeurt dat ik van de vier uitgezonden afleveringen of alle vier opgenomen heb of misschien maar eentje. Is het mogelijk dat hier eens naar gekeken kan worden?

 

* En tot slot heb ik een vraag of je bepaalde zenders (de Franse, Spaanse, Italiaanse enz) kunt uitzetten aangezien je niet geïnteresseerd bent in die zenders?

 

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Hoi @marc1976, welkom hier.

Wat leuk dat je ook gekozen hebt voor TV+ hebt gekozen. Het werkt goed. Alleen heb je nog wat feedback. Die is altijd welkom.

* Wanneer ik een opname ingepland heb (bijvoorbeeld als serie) en ik weet niet meer of ik deze nou wel of niet ingepland heb dan is het altijd even zoeken in de lijst waar deze staat aangezien hij niet staat op de dag dat hij oorspronkelijk zou worden opgenomen. Ik kan er niet achter komen waarom dat is.

 

Als je via een ander apparaat de opname inplant dan kun je even naar opgeslagen gaan. Daarna zie in de gids het opnamelogo bij het programma. Alleen bij de eerste uitzending. Daar bedoel ik mee, mocht er nog een herhaling van dezelfde aflevering komen, dan zie je het logo niet. Bij opgeslagen kun je ook naar geplande opnames, daar staan ook alle opnames. 

* Bij serie opnames merk ik soms dat wanneer een serie is opgenomen (bijvoorbeeld op zaterdagavond en maandagavond neem ik altijd op RTL Crime Baantjer en ASPE op) maar wanneer bij een van deze vier opnames per week van seizoen naar seizoen wordt geswitcht het ineens gebeurt dat ik van de vier uitgezonden afleveringen of alle vier opgenomen heb of misschien maar eentje. Is het mogelijk dat hier eens naar gekeken kan worden?

 

Als je een serie meerdere seizoenen betreft dien je elk seizoen apart op te nemen. Dus als je bijvoorbeeld een serieopname plant van Baantjes S1 en de volgende dag komt een aflevering van Baantjer S2, dan wordt die niet opgenomen. Dat seizoen moet je apart opnemen

* En tot slot heb ik een vraag of je bepaalde zenders (de Franse, Spaanse, Italiaanse enz) kunt uitzetten aangezien je niet geïnteresseerd bent in die zenders?

 

Zenders kunnen verbergen staat al op het lijstje van de ontwikkelaars.