Skip to main content
Beantwoord

Verbinding KPN TV+ afstandsbediening verbreekt meerdere malen per dag

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 16 augustus 2023

Ik wil bijna, zeggen doe maar geen moeite. Ik zoek al sinds begin dit jaar naar een oplossing voor hetzelfde probleem. Kpn stuurt je een nieuwe afstandsbediening die dezelfde problemen geeft en herkent het probleem nog steeds niet. Ik heb al vanalles geprobeerd en ben erachter dat ik het kan verhelpen door de ab recht voor de tvbox te leggen en dat dit niet verder weg mag zijn dan 3m. Wat best droevig is als je over bleutooth praat. 

Mijn volgende experiment zal zijn de tvbox uit mijn tv dressoir te halen aangezien deze van metaal is. Ik ga er niet vanuit dat dit iets helpt aangezien het probleem ook blijft als het deurtje open staat. En ik bij de oudere tvbox van kpn met oudere afstandsbediening nooit problemen heb gehad. Ik verwacht van kpn hierin een proactieve houding, echter ben vooralsnog teleurgesteld. 

Basdekruijf
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 158 reacties
  • 17 augustus 2023

Wij zijn hier verder gewoon tevreden met de box en dit is ook geen irritatie factor,  maar wel fijn als het opgelost is. En ik heb er vertrouwen in dat hier een oplossing voor komt.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 18 augustus 2023

@Basdekruijf : op jouw TV+ tuner staat een serienummer. Zou je die in je profiel willen zetten en mij daarna hier een seintje geven?

Basdekruijf
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 158 reacties
  • 19 augustus 2023

@Erwin_  gedaan.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • Antwoord
  • 21 augustus 2023

@Basdekruijf Ik heb een verzoek ingediend .  Dat moet handmatig via onze logistiek afdeling. 

Als jij vrijdag nog niks gehoord hebt (SMS met berichtje dat er iets verstuurd wordt), laat het mij dan hier even weten. 

Basdekruijf
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 158 reacties
  • 21 augustus 2023

@Erwin_  ik begrijp hier uit dat er dus iets mis is met de box+ we wachten het berichtje af, en ik laat het je hier weten.

Basdekruijf
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 158 reacties
  • 23 augustus 2023

@Erwin_ de nieuwe box is binnen en aangesloten nu even afwachten.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 25 augustus 2023

Ben benieuwd. Er zijn nu twee dagen verstreken. Geen nieuws is goed nieuws?

Basdekruijf
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 158 reacties
  • 26 augustus 2023

@Erwin_ we hebben woensdag avond en donderdag geen melding gezien, lijkt nu inderdaad goed te gaan. We zijn nu een week op vakantie vandaar mijn wat late reactie.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 30 augustus 2023

Okay.  Dus hetzelfde issue is er nog steeds? Zo ja, zou je dan het serienummer van je TV+ tuner in je profiel kunnen zetten en mij daarna hier een seintje geven?

Basdekruijf
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 158 reacties
  • 30 augustus 2023
Erwin_ schreef:

Okay.  Dus hetzelfde issue is er nog steeds? Zo ja, zou je dan het serienummer van je TV+ tuner in je profiel kunnen zetten en mij daarna hier een seintje geven?

Nee de twee dagen dat we gekeken hebben voor we op vakantie gingen was er geen issue.

Basdekruijf
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 158 reacties
  • 5 september 2023

@Erwin_ voor ons is het probleem opgelost bedankt voor je hulp.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 23 oktober 2023

Hallo, als newbie kan ik je melden dat ik het zelfde gedrag had met mijn gloednieuwe TV+ box en de afstandsbediening. Ik heb al een vervangende afstandsbediening ontvangen maar dat heeft niet geholpen. Na enige studie heb ik ooit een extern bluetooth keyboard gekoppeld (dat maakt het typen in netflix en youtube een stuk makkerlijker) Als ik die extra bluetooth verbingding verwijder is het probleem onmiddelijk opgelost.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Met vriendelijke groet,
rookiehome 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 27 oktober 2023
Rookiehome schreef:

Hallo, als newbie kan ik je melden dat ik het zelfde gedrag had met mijn gloednieuwe TV+ box en de afstandsbediening. Ik heb al een vervangende afstandsbediening ontvangen maar dat heeft niet geholpen. Na enige studie heb ik ooit een extern bluetooth keyboard gekoppeld (dat maakt het typen in netflix en youtube een stuk makkerlijker) Als ik die extra bluetooth verbingding verwijder is het probleem onmiddelijk opgelost.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Met vriendelijke groet,
rookiehome 

Interessant. Dus dat BT toetsenbord ‘zat in de weg’ van die andere bluetooth verbinding als ik je goed begrijp?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 oktober 2023

Yep, dat is het enige wat ik kon bedenken, ik had al een nieuwe afstandbediening ontvangen en binnen 5 minuten was duidelijk dat dat niet de oplossing van het probleem was. Na het ontkoppelen van het BT keyboard zijn er geen issues meer opgetreden. 
Groet,
rookiehome