Skip to main content

Ik  krijg continu de melding (elke 15 min.) dat de verbinding met de afstandsbediening is verbroken. Ondanks dat ik nieuwe batterijen erin doe blijft deze melding terugkomen. Het betreft een nieuwe afstandsbediening met een nieuwe ontvanger (ca 3 weken oud)

Bij mij precies hetzelfde. Ik heb gebeld naar KPN en na lang navragen gaf men mij te horen dat het vanzelf weer over zou gaan. Niet te geloven, alsof het een griepje is in de software. Het is gewoon een bug en niks anders. Fouten in de software gaan niet zomaar over.
Ga binnenkort maar weer eens bellen want het griepvirus is nog steeds niet over. Zeg dan gewoon dat het een fout in de software is, dit slaat nergens op. 


Hoi @Rob- & @pepi711

De afstandsbediening blijft maar melding geven. Dat is wel irritant. Batterijen zouden nog niet leeg moeten zijn. Voor de zekerheid wel nieuwe getest? Ook de afstandsbediening een reset gegeven? Blijft het daarna nog voorkomen? 


Batterijen heb ik uiteraard al (2x) vervangen en de reset van de afstandbediening heb ik ook uitgevoerd. Het probleem is helaas nog niet weg.


Hoi @Rob- & @pepi711

De afstandsbediening blijft maar melding geven. Dat is wel irritant. Batterijen zouden nog niet leeg moeten zijn. Voor de zekerheid wel nieuwe getest? Ook de afstandsbediening een reset gegeven? Blijft het daarna nog voorkomen? 

Ook ik heb alles gedaan wat nodig is.heb zelfs de eveneens nieuwe afstandsbediening van boven naar beneden gehaald. Niets helpt. Melding blijft komen. Moet een big zijn inde Bluetooth module 


Welke versie staat hier? En kun je de software bijwerken?

 


Bij batterij niveau blijft hij hangen op ‘ lezing’ 

Krijg niet het scherm dat op jouw foto staat. Krijg alleen deze drie dingen te zien. 

Heb software bijwerken uitgevoerd. Software was up to date 


Sorftware up to date. Alleen blijft de lezing wel hangen. Die voltooide zich helemaal niet? Heb je het nogmaals geprobeerd?


Sorftware up to date. Alleen blijft de lezing wel hangen. Die voltooide zich helemaal niet? Heb je het nogmaals geprobeerd?

Ja, ik heb het meerdere keren geprobeerd, blijft lezing aangeven. Vandaag opnieuw geprobeerd, weer alleen - lezing-


Wat gek. Je hebt al veel geprobeerd. De Box zelf is nog niet gereset toch? Kan via de software of door een puntig voorwerp in het gaatje te steken tot de ontvanger herstart. 


Gisteren was het weer paar keer raak. Nu opnieuw reset 
 

 


Ik heb hier hetzelfde probleem, ook bij versie staat lezing. Resetten heeft geen zin gehad. 


Kpn, graag jullie reactie hierop. Ik wordt er namelijk suf van elke 15 min de melding te krijgen. Resetten werkt niet. Afstandsbediening resetten werkt ook niet. Sterker nog. Ik heb 2 kastjes van jullie. De ene heeft het niet. Daarvan heb ik de afstandsbediening gekoppeld met de ander en wederom melding. Dus lijkt erop dat het aan de tv box ligt. Zeker omdat ik nog binnen 2 weken zit wil ik graag verzoeken de tv. Box om te ruilen om het uit te sluiten. 


Kpn, graag jullie reactie hierop. Ik wordt er namelijk suf van elke 15 min de melding te krijgen. Resetten werkt niet. Afstandsbediening resetten werkt ook niet. Sterker nog. Ik heb 2 kastjes van jullie. De ene heeft het niet. Daarvan heb ik de afstandsbediening gekoppeld met de ander en wederom melding. Dus lijkt erop dat het aan de tv box ligt. Zeker omdat ik nog binnen 2 weken zit wil ik graag verzoeken de tv. Box om te ruilen om het uit te sluiten. 

@Bart_Z 


Ik heb een tijdje terug de TV Box getest en kreeg ook deze melding. Waarschijnlijk is het iets met de afstandsbediening want nadat die vervangen was, bleek het probleem verholpen.

De waarschijnlijk defecte afstandsbediening hoefde niet retour. Klaarblijkelijk loont het de moeite niet, om de afstandsbediening te onderzoeken op eventuele productiefouten.


Ik heb alles geprobeerd, het blijft terugkomen. Ik een 2e box daarmee geen problemen. Afstandsbedieningen ook al met elkaar omgeruild, probleem blijft. Is het een combo afstandsbediening/box die de problemen geeft of is de box het probleem (lijkt mij logischer)


@Nieno  & @Rob-, het speelt dus op 1 ontvanger. De andere geeft geen problemen. Als je de ontvangers nou omruilt van plek, dan verhuist het probleem ook mee met de ontvanger begrijp ik? Of gaat het dan ook op de andere ontvanger spelen? Zo ja, dan stoort er iets. Ander is het echt de ontvanger. 


Kruis test heb ik inderdaad ook al gedaan @Bart_Z 


Heel fijn. Maar ik ben nu wel benieuwd of het probleem meeverhuisde of op dezelfde plek bleef?


Sorry, ja het probleem is meeverhuisd. 


exact zelfde issue hier


Oké, dus het probleem verhuist mee met dezelfde afstandsbediening? Hebben jullie ook de afstandsbediening omgeruild? Eventueel eerst resetten. 

Laatste update is wel al binnen op de ontvanger?


Heb er hier ook last van op 1 box batterijen vervangen gereset box gereset de nieuwste software erop  batterijstatus geeft 99 procent maar blijf die irritante melding krijgen misschien eerst zorgen dat alles goed werkt voor je een nieuwe tv box uitbrengt

 


Hoi @Jukkie26 . Heb jij misschien ook nog een 5202 ontvanger in gebruik? Zo ja, staat die vlak naast de TV+ box?


Nee  heb geen 5202 waarom zou ik die hebben als ik kpn+ kastjes heb 🙄

 


@Jukkie26 Je geeft hierboven aan dat je de ontvanger hebt gereset, wil je de afstandsbediening ook eens resetten en daarna opnieuw koppelen?