Skip to main content

Ik  krijg continu de melding (elke 15 min.) dat de verbinding met de afstandsbediening is verbroken. Ondanks dat ik nieuwe batterijen erin doe blijft deze melding terugkomen. Het betreft een nieuwe afstandsbediening met een nieuwe ontvanger (ca 3 weken oud)

Ik begrijp het volledig. Ik begrijp gewoon niet zo goed waar het mis gaat. Het is wel weer meegenomen naar de developers. 

Verder ben ik wel heel erg benieuwd hoe jouw netwerk eruit ziet? Wat voor apparaten zitten er allemaal in? En hoe zijn deze aangesloten op het modem?

Ik begin toch te vermoeden dat er ergens wat stoort. 

En hoe gaat het als je een ontvanger enkel met een kabel aan het modem aansluit. Daarbij verder alle internet gebruikende apparaten losgekoppeld van het internet. Gaat het dan goed? Zo ja, kun je 1 voor de apparaten weer aansluiten. Is er dan een apparaat waarbij de storing begint. 


Dag Bart,

 

Voor mij kun je stoppen met dit issue.

Ik heb vandaag de tv+ van KPN opgezegd.

Niets ten nadele van jouw inzet maar ik was dat geknutsel zo enorm zat na al die maanden.

Ik heb een eigen Nokia 8010 gekocht, plex, nlziet, Disney en smarttubenext erop. 

Alles in eigen beheer en lekker tv loeren ;)

 

Ps: de remote van de Nokia ligt al uren op de eettafel zo'n 5 a 6 meter verderop. Geen meldingen over gebroken verbinding met de afstandsbediening. Deze is ook bluetooth.

 

En voor de test heb ik de KPN remote ook eens gekoppeld aan de Nokia en de remote ook 6 meter verderop gelegd voor een paar uur. Geen meldingen in beeld over een verbroken verbinding.

 

Misschien kun je er iets mee.

 

 


Bedankt voor het delen. Jammer dat wij er niet uitgekomen zijn. Wel fijn dat je voor jezelf een oplossing hebt gevonden. 

Mocht er nog weer eens iets zijn dan weet je ons te vinden.