Skip to main content

Hier ook al 2 dagen last van,en er worden geen storingen op mijn adres gegeven.alle stappen ook al 10000 keer gevolgd die jullie aangeven,niks werkt.

Is hier een andere oplossing voor,want wil ook graag tv kijken.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Al 2 dagen dat wij geen tv kunnen kijken,vanwege deze foutmelding.Alle stappen die er online worden gegeven gevolgd,zonder resultaat.

Is heel erg frustrerend,wel betalen maar niet optimaal gebruik kunnen maken van de diensten.Over de wifi zal ik maar niet beginnen.

Dit is denk ik wel de druppel die de emmer doet overlopen.Misschien word het toch maar tijd om over te stappen.

Wie heeft in de tussentijd hier een oplossing voor?


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? Wat is je probleem met Wi-Fi? Dat is meestal eenvoudig op te lossen.


Hoi, welkom op het forum.

Zie hier. 

Er komt ook een update aan voor het trage menu.

 

Welke KPN TV ontvanger en Experiabox heb je?

Hoe is de KPN TV ontvanger aangesloten op de Experiabox?

En wat is jouw echte downloadsnelheid? 

 


Hoi @Graciëlla81, welkom op het forum!
Deze melding komt voor als je TV ontvanger geen verbinding heeft met je experiabox.
Kun je toelichten hoe de TV ontvanger aangesloten hebt op je experiabox? Is dit met een enkele rechtstreekse kabel of zit hier nog apparatuur tussen?
Gebruik je de draadloze verbindingssets een switch of een extra router op je netwerk?
In het topic waar Joop naar refereert staan een hoop tips om de oorzaak van dit probleem te vinden en vaak dus ook een oplossing.
Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik op afstand even met je mee!