Skip to main content

Ik heb alle bovenstaande acties geprobeerd en nog steeds zo'n 5 keer per avond de verbinding verbroken van de afstandbediening.

Even op OK drukken en het is weg was de tip van de klantenservice, dat is voor 1 keer niet erg maar als dat steeds moet lijkt het mij niet de oplossing.

Boven op de slaapkamer ook de DIV 7022 met hetzelfde probleem alleen iets minder.

Iemand nog een oplossing ?????

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

De ab moet even opnieuw gekoppeld worden ik zal even de link daarvoor opzoeken.


Ik heb alle bovenstaande acties geprobeerd en nog steeds zo'n 5 keer per avond de verbinding verbroken van de afstandbediening.

Even op OK drukken en het is weg was de tip van de klantenservice, dat is voor 1 keer niet erg maar als dat steeds moet lijkt het mij niet de oplossing.

Boven op de slaapkamer ook de DIV 7022 met hetzelfde probleem alleen iets minder.

Iemand nog een oplossing ?????

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hier de link om de ab opnieuw te koppelen

suc6

KPN afstandsbediening koppelen of resetten | KPN Community

 


Ik lees dat het niet werk probeer dan de setup even opnieuw te runnen op 1 stb, dus STB reset gaatje op onderkant en vervolgens de stappen volgen.

Helpt dit niet zijn er wat dingen in je omgeving die wat verstoren denk ik.

suc6


Hallo Thijs, ook al gedaan en dingen in de omgeving moet toch kunnen vroeger met de Arris box nooit problemen 

Bedankt voor je reactie Thijs. 


Hallo Thijs, ook al gedaan en dingen in de omgeving moet toch kunnen vroeger met de Arris box nooit problemen 

Bedankt voor je reactie Thijs. 

als dat ook niet helpt dan ben ik bang dat je toch storende apparaten in de buurt heb waar de ab last van heeft.

Ik zou zo even niet weten wat je verder nog kunt behalve dan te kijken wat je aan apparaten aan heb staan wat verstoord.

misschien idee om de stb ergens anders te zetten ik zit maar even wat te bedenken nu.

andere plek wellicht even mee testen.

suc6


Ik gehad het ook ineens en snapte er niks van. Een keer of 10 - 15 zo op een avond. 
Ineens wist ik het, de ontvanger zit met klittenband aan de achterkant van de TV vast (op zich nog niks mis) maar er liep een vrije dikke HDMI-kabel overheen die ik sinds 3 dagen zo had geplaatst. Die weggehaald en de storing was direct over. 
 

Kijk, het is natuurlijk een plastic kastje waar een Bluetooth antenne in zit. Als dat signaal verstoord wordt begrijp ik heel erg goed dat het niet meer werkt. 
 

Een ieder zal zeggen “nee mijn kastje staat goed en er is niks wat kan storen, het ligt aan … “ Toch wil ik je dan adviseren om het kastje (tijdelijk) ergens ander te plaatsen, ook al wil je hem daar niet hebben. Je sluit dan van alles uit. Als er maar iets in de ‘baan’ van het signaal zit, kan dit een negatief effect hebben voor dat signaal. De remote control en de KPN+ box communiceren continue met elkaar ook al ligt hij naast je. Ik zou zeggen, probeer het gewoon eerst, baat het niet dan schaadt het niet. 


Hallo Ron, ik heb sinds 2 maanden een nieuw kastje, zit op dezelfde plaats en nu geen last meer dus lag dan toch aan dat oude kastje vrees ik.

Bedankt voor je reactie.Â