Skip to main content

Goedemorgen,

bij ons geeft de tv minstens een keer per avond aan dat de zender niet beschikbaar is en dan is ook de internet verbinding weg.

alles al gedaan kabels vervangen tv ontvanger terug naar fabrieks instellingen.

uiteindelijk steeds maar weer de experiabox V10 herstarten na 5 minuten stroomloos te zijn geweest heel irritant als je net een film kijkt of skype meeting hebt.

zou het erg fijn vinden als dit opgelost kan worden.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dag @Gert D! Welkom op ons forum. 
Niets is zo vervelend wanneer de verbinding wegvalt als je net lekker een film kijkt of in een meeting zit. Natuurlijk wil je dit graag opgelost zien en ik help je dan ook graag. 

Hoe is jouw tv-ontvanger aangesloten op het modem? Maak je gebruik van een draadloze verbindingsset of switch misschien? Bij het gebruik van een draadloze verbindingsset raad ik aan om de probleemoplosser te doorlopen. In de meeste gevallen kom je daarmee tot een oplossing. 

Ik begrijp dat de gehele verbinding wegvalt als de tv uitvalt. Kun je testen of dit ook gebeurt wanneer je de draadloze verbindingsset helemaal loskoppelt en de tv-ontvanger met een kabel rechtstreeks op het modem hebt aangesloten? En heb je het modem al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Onder stap twee lees je hoe je dit doet.

Mocht dit allemaal nou niet helpen, wil je dan toelichten welke apparaten je precies hebt aangesloten op jouw netwerk? Ik hoor graag wat je bevindingen zijn. 


Reageer