Skip to main content

Hoi,

Ik heb net ontzettend lang moeten  wachten om een medewerker aan lijn te krijgen. Dat geeft op zich niets. Ik snap dat kpn zijn best doet. Maar nu had ik eindelijk contact gehad. Ik werd in de wacht gezet en ineens werd de verbinding verbroken. Ik wil graag een  nieuwe adapter voor mijn tv ontvanger. Kan ik dat ook via dit forum regelen? Ik heb namelijk geen zin om weer een kwartier te wachten om contact te krijgen met een medewerker.

Groeten 

Hoi @Jhmm 
Dat kan ook hier, de wachttijd is ook hier vanwege drukte wat groter maar ik zal proberen dit wat te versnellen voor je, ik geeft het gelijk ff door.
Wat je moet doen (als je dat nog niet gedaan hebt) is vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier zetten, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


En vertel even het type van de ontvanger


Dank je wel! :)

Ik had alle gegevens ingevuld inderdaad. Ik hoor het wel.

Groetjes 


Hoi @Jhmm . Ik zie dat mijn collega wel een nieuwe adapter heeft opgestuurd. Heb jij daar ook een SMS van gehad?

Die past gewoon door de bus en ik verwacht dat dat morgen al het geval is. :-)

 


Dat is fijn! Bedankt voor je reactie. Ik heb geen sms gehad.

Ik zie de adapter wel verschijnen. 

Groeten 


Ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt maar als jij vrijdag nog niks hebt vernomen, laat het mij weten. 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.