Skip to main content
Beantwoord

"Verder kijken" lane nog steeds niet terug op startscherm na 1.190.2 update

• June 24, 2025
  • 9 reacties
  • 134 keer bekeken

De verder kijken optie van kpn tv miste al een tijdje en zou met de 1.190.2 update terugkomen. Nu heb ik wel de update en komen er soms opeens nieuwe vakjes om aan te klikken bij startscherm aanpassen, zoals Pathé thuis en films op tv. Deze worden vanzelf weer aangeklikt nadat ik ze uit heb gezet en verdwijnen daarna weer compleet.

Nu begrijp ik dat de uitrol gefaseerd gaat, maar vroeg ik mij toch af of meer mensen de rij nog steeds niet terug hebben en of het ook zo rommelig is bij startscherm aanpassen.

Beste antwoord door Maja van KPN

De verder kijken optie zal met een toekomstige update weer terug gaan komen, maar wanneer dat precies zal zijn is nog niet duidelijk. Weet wel dat de ontwikkelaars er druk mee bezig zijn en dat de optie weer beschikbaar zal komen zodra dat mogelijk is!
Volg ook onze product updates; hier delen we per update wat er verbeterd wordt.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 25, 2025

​@LaurinaKooij  Dat op het startscherm soms rijen zoals ‘Pathé thuis’ en ‘Films op tv’ verschijnen zonder dat ik dat heb aangezet, heb ik ook. Het is in onderzoek. Zie deze topics:

• June 25, 2025

Ik zag vandaag dat Verder kijken in de app voor Android slimfoons inmiddels beschikbaar is. Of dat ook op de ontvangers zo is kan ik momenteel niet controleren. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 25, 2025

Hier op mijn tv+ box nog steeds niet.

• June 26, 2025

Nee inderdaad, hier ook nog niet. Vreemd, op de app werkt 't wel, dus de centrale systemen zijn er geschikt voor en bieden 't daar wel aan dus het systeem is operationeel. Waarom dan nog niet op de ontvangers? Ook daar zijn we inmiddels al weer een paar updates verder! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 30, 2025

Hi ​@LaurinaKooij, 

Hoe het zit met de verder kijken optie op de ontvangers, dat vraag ik even voor je na!

Ik zie dat Katana al uit heeft gelegd dat we jouw andere issue met het startscherm momenteel in onderzoek hebben, dat is dus nog even afwachten. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 4, 2025

De verder kijken optie zal met een toekomstige update weer terug gaan komen, maar wanneer dat precies zal zijn is nog niet duidelijk. Weet wel dat de ontwikkelaars er druk mee bezig zijn en dat de optie weer beschikbaar zal komen zodra dat mogelijk is!
Volg ook onze product updates; hier delen we per update wat er verbeterd wordt.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 5, 2025

En nu dit weer: klik hier

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Over verdwijnende tegelrijen:

De rijen ‘Films die op tv komen’ en ‘Films die je op tv kan Terugkijken’ worden in een tijdschema wel of niet weergegeven. Op dit moment is dat schema zo dat ze in de avond zichtbaar zijn. En dat er overdag andere rijen getoond worden. 

Ons doel is om het startscherm dynamischer te maken, en jullie als klant (positief) te kunnen verrassen met leuke en/of nieuwe content. Zodat je een geslaagde tv avond hebt zonder dat je lang moet zoeken naar iets dat je zou willen kijken.
Dat is dus iets waar we op dit moment mee bezig zijn, en waarin we met verschillende tegelrijen dit (gaan) uitproberen. Je zult hier in de komende periode nog wel meer van gaan merken.

• July 9, 2025

​@Erik van KPN waarom kan ik dan in de instellingen kiezen wat ik op m'n startscherm wel of niet wil zien als kpn daar op basis van eigen (commerciële?) inzichten verder lak aan heeft en eigengereid m'n startscherm aanpast? Zou Microsoft eens moeten doen met het startscherm op een pc of Google op een telefoon. Gewoon respecteren wat de klant heeft ingesteld en verder afblijven zou ik zeggen😤.

Overigens zou een optie om (alle rijen van) het startscherm helemaal weg te laten ook welkom zijn. Ik gebruik die tegels eigenlijk nooit.Â