Skip to main content

Waar kan ik "verder kijken" vinden voor series van de pakketten uit het menu?

Nu blader ik steeds de hele reeks weer door om de serie te vinden die ik aan het kijken ben. Dat lijkt me niet de bedoeling...

 

Hi en welkom op ons forum @HermioneJ!

 

Er zijn verschillende manieren waarop je een programma kan terugkijken

 

Als dat toch niet helemaal bevalt, kan je ook overwegen om voor het Opnemen pakket te kiezen. Dan worden al je opgenomen programma's in een aparte lijst bewaard en kan je ze bekijken wanneer jou het uit komt.


Dankjewel @Alexandra maar dat was mijn vraag niet. Het gaat om series uit het Basis- en Pluspakket.


@HermioneJ Bovenstaande manier is hoe je standaard programma's (of series) terugkijkt, maakt niet uit in welk pakket ze zitten. Kan je meer vertellen over welke series je bedoelt en hoe je die gewoonlijk opent? Op die manier wordt het makkelijker om je verder te helpen, want ik zie niet wat jij ziet :)


Wat er bedoelt wordt is als je op de tv ontvanger naar “films” of “series” gaat in het menu en daar “pluspakket” of “film1” selecteert, je een overzicht van films krijgt te zien.

Als je een film kiest en je stopt halverwege is er geen progres balkje te zien onder het film plaatje welke je aan het kijken bent. Of geheel al gezien hebt. 

Ook is er geen tabblad met bijvoorbeeld “verder kijken” en dat je daar dus je film en/of serie in terug vind.

Er wordt dus niet bijgehouden wat je wel of niet bekeken hebt. Dit is dus erg onoverzichtelijk.

Bij netflix of een andere videodienst is veel overzichtelijker.

Dus de kpn programmeurs mogen wel is ingelicht worden hierover.

 


Helaas geen reactie, duidelijker dan de reactie hierboven kan het niet uitgelegd worden. Een tabje verder kijken van film of serie in pluspakket zou enorm gewaardeerd worden.