Skip to main content
Vraag

Verder terugkijken van een programma op andere TV begint weer vanaf het begin

• September 7, 2026
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Voorheen programma terugkijken op TV in de huiskamer en daarna verder kijken op TV in de slaapkamer werkte goed. Als ik nu verder wil kijken in de slaapkamer gaat het programma niet verder op het punt waar ik in de woonkamer ben gestopt. Programma start dan verder terug zodat ik een stuk krijg wat ik al gezien heb. Ik heb modem gereset. TV ontvangers een frisse start gegeven echter het probleem is niet verholpen. Wie herkent dit en wat kan de oplossing zijn??

6 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 7, 2026

Klopt. Ik ervaar hetzelfde probleem  ​@H vd Berg. Het zou goed zijn als hier eens naar gekeken werd. Ook op dezelfde ontvanger gaat het niet altijd goed. 

Het is iets dat zich in de cloud afspeelt, dus resetten van de eigen apparatuur zal niet helpen vrees ik.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 7, 2026

Oh. Ik dacht dat het niet goed wordt vastgelegd door m'n mobiel. Maar dat is het dus niet. Het is groter, zeg maar. Verd... 😠

Ik heb 't ook met opnames. Vooral. Want ik kijk eigenlijk nooit terug; al die reclames ook moeten kijken NOT.

Hermanqwerty
Helper

Hier ook, opname eerder doorgespoeld naar begin film voor later direct starten, staat nu weer op begin opname.

• Nieuwkomer
  • September 9, 2026

Ook ik kijk een programma terug op de tv en wil het op de andere tv verder afkijken (slaapkamer). En dat lukt niet meer. Dat kon altijd wel. Ik weet niet precies wanneer het veranderd is, maar ik vind het erg jammer. Is er al een oplossing voor? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 9, 2026

Gisteren een opname van 6 september. 

Ging prima verder op Nokia streamingbox 8000 na onderbroken te hebben op DIW7022 in woonkamer. 

Ik denk dat het met oudere opnames niet goed gaat. > 6 maanden. (?)

Bij mij werkt het niet. Voorbeeld: ik keek zondagavond een programma terug dat eerder die middag was uitgezonden. Na een half uurtje onderbrak ik en wilde ik later op de avond doorgaan op de andere tv. Niks ervan, terug bij af.