Skip to main content

Terug van vakantie en Ineens zijn bewaarde opnames van mijn favoriete serie verdwenen terwijl er voldoende ruimte beschikbaar was! Hier baal ik enorm van omdat deze serie waarschijnlijk niet meer herhaald word😒 Ik heb zelfs nog per aflevering aangegeven dat deze niet verwijderd mag worden en toch zijn al mijn opnames weg!Hoe kan dit gebeuren terwijl jullie deze optie geven?? Ik heb al een reset gedaan maar ben nog steeds mijn opnames kwijt. Ik vind het zeer teleurstellend dat je denkt dat je opnames veilig zijn en vervolgens blijkt dat dit niet zo is. 

Opnames worden maximaal 1 jaar bewaard. Kan het zijn dat dit het geval is?


Ik heb zelfs nog per aflevering aangegeven dat deze niet verwijderd mag worden ...

Hoe doe je dat? Wist niet dat da kon?


Die optie zit er tegenwoordig niet meer bij @Nick83 
En ook al is dit zo dan worden ook deze opnames na 1 jaar verwijderd


@Tinus01 zijn de opnames ook weg als je kijkt op https://tv.kpn.com/ ?


Hi @Tinus01, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht.  Wat Joep en Huistijger zeggen klopt, een opname blijft maximaal 1 jaar beschikbaar. Kan het zijn dat de opnames van een jaar geleden zijn? Als dat het geval is, dan verdwijnen de opnames automatisch en zijn ze ook niet meer terug te kijken. Katana geeft nog wel een goede tip om de iTV Online omgeving te controleren. Mocht de opname daar ook niet meer bij staan, dan moet ik je helaas zeggen dat de opname verdwenen is en dat hij ook niet meer terug te halen is. 


Vervelend dat het weg is. Opnemen is “uitgesteld kijken”. En niet bewaren. Want opnamen blijven tot max 1 jaar na uitzending op de servers staan. Dit is overigens bij álle providers tegenwoordig de situatie.

Beveiligde opnames worden niet overschreven bij ruimtegebrek, maar na een jaar gaan ze dus ook weg.

Welke serie is het? DVD of BRD van te koop?


Opnames zijn idd van jaar geleden, jammer maar helaas. Bedankt voor de reacties.