Skip to main content
Beantwoord

Verdwenen TV opnames

  • October 2, 2020
  • 13 reacties
  • 123 keer bekeken

Na de update van het TV menu zijn mijn opnames van augustus t/m 28 September 2020 verdwenen. Deze opnames stonden in de cloud dus niet op het kastje zelf.

De vriendelijke en behulpzame dame van de KPN stelde als laatste mogelijkheid voor om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen maar helaas heeft dat niet geholpen.

Heeft iemand enig idee of ze nog terug te halen zijn?
 

Alvast bedankt voor het meedenken.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Ingrid77 . Ik vermoed dat het iets met de overgang naar het nieuwe platform te maken heeft. @PeterG heeft al het nodige gevraagd en helaas zijn de opnames, als ze ook niet meer online te vinden zijn, verloren gegaan. Mijn excuses voor dit ongemak. :-(

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 2, 2020

Heb je de laatste tijd een omwisseling van ontvanger gehad?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 2, 2020

Hallo Peter,

Nee, ik heb nog steeds dezelfde ontvanger.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 3, 2020

Zie je ze online wel nog? (tablet, smartphone, laptop via tv.kpn.com of mogelijk je Samsung of LG tv met de KPN ITV app)


  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2020

Hallo Peter,

Helaas niet. Ze zijn overal weg


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 4, 2020

Heb je in augustus de update ‘uitgesteld’ of geweigerd?

Dan is nml je abonnementsnummer wel op het nieuwe platform gemigreerd maar je ontvanger niet. Alle via de ontvanger geplande opnamen sinds dat moment totdat je ontvanger toch echt over is zijn er dan niet meer. Want ook de online-ITV zit al een tijd op het nieuwe platform.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2020

Hallo Peter,

Nee, dat heb ik niet gedaan. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 4, 2020

De opnames vóór augustus én van af 29 september staan er nog wel begrijp ik. (?)

Heb je misschien een zenderpakket beëindigd?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2020

Dat klopt.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 4, 2020

Op welke vraag is dat het antwoord?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2020

Sorry, ik had de tweede vraag gemist.

Ik heb geen zenderpakket beëindigd. En ik heb inderdaad de opnames nog van voor augustus en na 28 september.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 5, 2020

Wel héél vreemd dat er dus een "gat” is ontstaan van augustus t/m 28 september. Maar zelfs als de oorzaak nog achterhaald wordt, eenmaal verdwenen opnamen kunnen niet meer teruggehaald worden.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 5, 2020

Beste Peter,

Inderdaad heel onverklaarbaar. Bedankt in ieder geval voor het meedenken.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 7, 2020

Hoi @Ingrid77 . Ik vermoed dat het iets met de overgang naar het nieuwe platform te maken heeft. @PeterG heeft al het nodige gevraagd en helaas zijn de opnames, als ze ook niet meer online te vinden zijn, verloren gegaan. Mijn excuses voor dit ongemak. :-(