Skip to main content

Na de update van het TV menu zijn mijn opnames van augustus t/m 28 September 2020 verdwenen. Deze opnames stonden in de cloud dus niet op het kastje zelf.

De vriendelijke en behulpzame dame van de KPN stelde als laatste mogelijkheid voor om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen maar helaas heeft dat niet geholpen.

Heeft iemand enig idee of ze nog terug te halen zijn?
 

Alvast bedankt voor het meedenken.

Heb je de laatste tijd een omwisseling van ontvanger gehad?


Hallo Peter,

Nee, ik heb nog steeds dezelfde ontvanger.


Zie je ze online wel nog? (tablet, smartphone, laptop via tv.kpn.com of mogelijk je Samsung of LG tv met de KPN ITV app)


Hallo Peter,

Helaas niet. Ze zijn overal weg


Heb je in augustus de update ‘uitgesteld’ of geweigerd?

Dan is nml je abonnementsnummer wel op het nieuwe platform gemigreerd maar je ontvanger niet. Alle via de ontvanger geplande opnamen sinds dat moment totdat je ontvanger toch echt over is zijn er dan niet meer. Want ook de online-ITV zit al een tijd op het nieuwe platform.


Hallo Peter,

Nee, dat heb ik niet gedaan. 


De opnames vóór augustus én van af 29 september staan er nog wel begrijp ik. (?)

Heb je misschien een zenderpakket beëindigd?


Dat klopt.


Op welke vraag is dat het antwoord?


Sorry, ik had de tweede vraag gemist.

Ik heb geen zenderpakket beëindigd. En ik heb inderdaad de opnames nog van voor augustus en na 28 september.


Wel héél vreemd dat er dus een "gat” is ontstaan van augustus t/m 28 september. Maar zelfs als de oorzaak nog achterhaald wordt, eenmaal verdwenen opnamen kunnen niet meer teruggehaald worden.


Beste Peter,

Inderdaad heel onverklaarbaar. Bedankt in ieder geval voor het meedenken.


Hoi @Ingrid77 . Ik vermoed dat het iets met de overgang naar het nieuwe platform te maken heeft. @PeterG heeft al het nodige gevraagd en helaas zijn de opnames, als ze ook niet meer online te vinden zijn, verloren gegaan. Mijn excuses voor dit ongemak. :-(