Skip to main content

Beste KPN, 

 

Ik heb KPN Thuis en KPN Mobiel en heb daardoor combivoordeel. Ik heb vooralsnog gekozen voor ESPN Compleet als voordeelpakket, maar omdat er de laatste tijd minder interesse is in sport, wil ik dit nu omzetten in de € 5,- factuurkorting. 

Als ik dit wil wijzigen via MijnKPN krijg ik vervolgens de waarschuwing: Let op: bij wijziging gaan uw opnames van het vorige zenderpakket verloren.

Ik wil even verifiëren: betekent dit dat alle opnames van de opgezegde zenders verloren gaan (in mijn geval ESPN), of betekent dit dat álle bestaande opnames verloren gaan, ook van andere zenders die na de wijziging nog gewoon onderdeel van het pakket uitmaken?

Veel dank!

Groet,

Bas

 

U krijgt geen 5 euro factuurkorting. Als je ESPN / Pluspakket stop zet, dan krijgt u daar niets voor in de plaats. Wel gaan de opnames van deze zenders die u stop zet verloren ja. Alle andere opnames niet.

U heeft een ouder abonnement. Bij de nieuwe abonnementsvorm, dat is Hussel, daarbij bestaat 5 euro entertainmentkorting. Dit krijgt u als u juist wel kiest voor een entertainmentpakket zoals ESPN. 


Hoi Nick83,

Bedankt voor je reactie! Maar is dat 100% zeker en in alle gevallen zo? Ik krijg bij het wijzigen echt de optie 'Combivoordeel 5 euro', zie afbeelding. Dat wijst toch op € 5 korting op de factuur?

Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik een voormalig Telfort klant ben en dat daardoor de oudere opties nog bestaan?

Groet,

Bas

 


U bent oud Telfort klant dus. Daar heb ik geen ervaring mee.


Als je een zenderpakket UITzet dan zijn ook direct de opnamen daarvan niet meer beschikbaar. De opnamen van ESPN zullen dus niet meer beschikbaar zijn.

Verder zijn opnamen sowieso tot 1 jaar te bewaren. Daarna vervallen ze ook.