Skip to main content
Wij zijn altijd tevreden met KPN, vooral door het aanbieden van de Spaanse zender Antena3. We vinden het een erg leuke zender, met de beste informatieve programma’s. We vinden het erg jammer dat deze zender weg is gehaald, we maakten er dagelijks gebruik van. We vinden het nog erger dat er niet eens een vervangende Spaanse zender voor in de plaats is gekomen. Er zijn ook erg veel Spanjaarden in Nederland, waardoor ik dit nog minder begrijp. We hebben genoeg Duitse, Engelse, Franse en Arabische zenders, maar mu helemaal geen Spaanse zenders. Dit hadden we niet verwacht van KPN. Alvast bedankt voor jullie tijd.
Ik ben zelfs erg boos. Over het onaangekondigd weg halen van de zender en inderdaad over het ontbreken van Spaanstalige alternatieven. Voor mijn Spaanse moeder van 81 was dit een van haar weinige dagelijkse afleidingen en met name de series die ze erop volgde. Ontroostbaar nu. Slikken of stikken maar weer. 😠
Inderdaad jammer dat de enige Spaanstalige zender is weggehaald door KPN. Spaans is wel de 2e wereldtaal. Komt er nog iets voor terug TVE bij voorbeeld?
Ik zag op de website van Antena3 dat je voor 4 euro per maand onbeperkt alles kan kijken. Misschien een idee.
Onaangekondigd? Onderstaand bericht stond in een email van KPN die ik 10 april 2019 van ze kreeg.



Verandering zenderaanbod Interactieve TV

Op 1 april hebben we de muziekzender TV 538 en natuurzender LoveNature toegevoegd aan het Basispakket. Daarnaast hebben we het Pluspakket uitgebreid met 100% NL TV en Stingray Classica (voorheen Brava). Vanaf 1 juni verdwijnen de zenders Antena 3, BabyTV, FOX TV (kanaal 14), National Geographic, 24Kitchen, NatGeo Wild, Wildhitz, Zing en radiozender WDR3. De zender LoveNature komt in de plaats voor National Geographic. En voor de andere zenders die verdwijnen, zoeken we uiteraard goede vervangende zenders. Kijk op kpn.com/zenders voor alle zenderoverzichten.



En op 27 mei kreeg ik deze:



Welke zenders blijven?

De zenders FOX, National Geographic, Disney Channel, en 24Kitchen blijven dus gewoon beschikbaar. Antena 3, Wildhitz en Zing verdwijnen wel. Voor klanten met het Pluspakket blijven ook NatGeoWild en Baby TV beschikbaar.
KPN reageert ook helemaal niet op deze klachten..erg raar allemaal..dit gaat ze veel klanten kosten...
Zelfs Maxima kijkt Spaans we hebben dit in verleden gehad dat TVE weg ging in Amsterdam nadat we verhuisd zijn naar Almere hebben wij KPN genomen mede omdat zij een Spaanse zender hadden .

Nu zijn we weer terug bij af.

En worden wij gedwongen om een lelijk schotel te plaatsen op ons huis .

Terwijl wij graag bij KPN blijven om de rest van hun services.

L
Ik zag op de website van Antena3 dat je voor 4 euro per maand onbeperkt alles kan kijken. Misschien een idee.

Waar heeft u dat gezien?
@de.mark.visser

https://suscripcion.atresplayer.com/hazte-premium/internacional/?utm_source=atresmedia&utm_medium=display&utm_campaign=performance&utm_content=banner&utm_term=visavis
Bedankt voor de tip

Hallo allen, Antena3 is inderdaad een van de zenders die met onze jaarlijkse wijzigingen van 2019 is verwijderd. We hebben dit, zoals Alphonse al aangeeft, aan iedereen laten weten in april. En onlangs opnieuw. Meer hierover kun je lezen in het wijzigingentopic.

Ik begrijp dat jullie graag naar deze zender keken en dat het voor jullie een gemis zal zijn. Wel kan ik al aangeven dat Antena in ieder geval dit jaar niet zal terugkeren. We wijzigen over het algemeen elk jaar de zenders. Wellicht dat Antena3, of een andere Spaanse zender, dan terug zal komen.


Ik vind het absurd dat de enige Spaanse zender verwijderd is!,

op z’n minst moest een vervangende Spaanse zender erbij komen!,

genoeg Turks,Duits,Arabisch en andere talen maar 1 enkele Spaanse zender kon niet blijven.!

ik overweeg naar ziggo of een andere aanbieder te gaan die het wel aan kan bieden!

Ik vind ook heel erg jammer dat KPN heeft de enige Spaanse zender verwijderd 😞 😞 😞 Just saying…!


Is er al bekend of de Spaanse zender weer terug zal keren? 
Mijn gezin kijkt hier graag naar en wij missen het erg!

 

zou het graag terug zien. 
 

mvg brenda


Welkom, Brendymon! Hij zat niet in de meest recente zenderwijzigingen (2021). Wellicht volgend jaar, maar dat is afwachten. Tegen die tijd zullen we hier op het forum weer een topic maken daarvoor.