Skip to main content
Beantwoord

Vergelijkbaar abonnement Alles in 1 Standaard

• July 28, 2019
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Goede middag,

graag wil ik van u weten welk nieuw abonnement gelijk is aan alles in een standaard.
ik betaal nu voor het abonnement alles in een 72,00 euro? Dit is zonder extra”s

vr.gr.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Marina_

Hoi Ingrid6, Welkom op het forum. Het Internet en TV pakket(meest gekozen) is het meest te vergelijken met je Alles in 1 Standaard abonnement. Je kunt het pakket vinden op deze pagina. Het enige nadeel is, is dat Spotify Premium niet meer gratis is. Als je daar gebruik van maakt, betaal je €8,99 per maand extra, waardoor je uitkomt op € 71,49. Een klein verschil t.o.v. je huidige abonnement. Weet je zo voldoende?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2019
Hoi Ingrid6, Welkom op het forum. Het Internet en TV pakket(meest gekozen) is het meest te vergelijken met je Alles in 1 Standaard abonnement. Je kunt het pakket vinden op deze pagina. Het enige nadeel is, is dat Spotify Premium niet meer gratis is. Als je daar gebruik van maakt, betaal je €8,99 per maand extra, waardoor je uitkomt op € 71,49. Een klein verschil t.o.v. je huidige abonnement. Weet je zo voldoende?

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • July 31, 2019
@Ingrid6 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!