Skip to main content
Goedendag, Sinds afgelopen dinsdag geen interactieve tv en internet. Gisteren monteur geweest pas om 20.30 uur deed alles weer. Het lag aan kpn door glasbezelbreuk.



Ik wil graag vergoeding voor die 3 dagen aanvragen. maar site zegt eerst storing is niet opgelost en tabblad verder geeft ie aan geen storing. Hoe nu verder...
Hoi @DH13. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je 3 dagen geen televisie kon kijken. Ik begrijp dat je hier een vergoeding voor wil aanvragen en dat is ook mogelijk. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik uitzoeken of ik je hierin verder kan helpen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat je inmiddels al contact met onze klantenservice hebt opgenomen en dat deze kosten al zijn vergoed. Op de eerst volgende factuur vindt je deze vergoeding terug. Als je verder nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer