Skip to main content

Hallo

Wij zouden in december 2019 overstappen via een verhuisstatus, deze is toen niet door gegaan.Het werd uiteindelijk 22 januari 2020, maar het aansluiten is toen niet gelukt door de kpn. Die zelfde dag kwam er nog een monteur van een ander bedrijf, ook toen was het niet gelukt. Er is de dag erna nog een monteur geweest met een graafploeg, ook dat is niet gelukt.Deze zei wel tegen ons dat we een noodpakket kunnen aanvragen, dat hebben we ook netjes gekregen.Op 20 februari zijn ze weer komen graven,en is de kabelbreuk gevonden( 120 meter van uit ons huis)

Uit eindelijk heeft de kpn monteur op 4 maart weer de wifi en tv gerealiseerd.

Wij hebben dus 2 maanden geen gebruik van ons abonnement kunnen maken, we hebben een actie met een half jaar korting, die lopen we nu mis(normale abonnement is al afgeschreven), ook betalen we voor deze maanden ons fox sport abonnement, en we betalen extra voor het snelle internet, We zouden deze bedragen graag terug zien

Ook wil ik even aangeven dat het soms erg moeilijk is om contact te krijgen met jullie , je moet je vraag inspreken maar dan word je meestal door verwezen naar de site en word je niet te woord gestaan.Ook was /is het moeilijk om via de site naar de vergoedingen te komen , Terwijl er word gezegd via de telefoon hoe je op internet dan terecht kan.

 

Ook hebben we het noodpakket allang terug gezonden, maar blijven mail krijgen om het alsnog te doen.

Hi @pam7, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Allereerst, mijn excuses voor alle ongemakken die jullie hierdoor hebben gehad. We proberen altijd om alles goed te laten verlopen, maar soms zit er een kink in de kabel. Of in dit geval, een breuk in de kabel!

Nu begrijp ik dat je vanaf december 2019 het gehele pakket hebt doorbetaald, terwijl je die tijd alleen gebruik kon maken van je noodpakket? Ik begrijp heel goed dat je de kosten terug wil waar je geen gebruik van hebt kunnen maken, en dat zou ook moeten kunnen. Er is vast genoeg contact geweest en bekend bij ons dat je geen diensten had, wat niet aan jullie zelf heeft gelegen. Ik wil graag een klacht voor je indienen hiervoor, zodat de klachtenafdeling kan kijken hoeveel kosten jullie hiervoor kunnen terugkrijgen. Om die klacht in te dienen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bereikbaarheidsnummer (liefst 06-nummer, kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen)? 

Zodra je het hebt ingevuld, geef me even een seintje. Dan ga ik het voor je invoeren en nemen we zo snel mogelijk contact met je op hierover.


Hallo,

We hebben onze gegevens door gegeven

Dank je wel


@pam7 top dankjewel! Ik heb de klacht ingevoerd, vanwege Pasen kan het zijn dat je wat later bericht krijgt hierover dan de 10 werkdagen die ervoor staan. Maar we gaan er naar kijken!


@pam7, in de notities zie ik dat jouw klacht inmiddels is opgepakt en dat je een vergoeding hebt gekregen én de actiekorting weer is geactiveerd. Volgens mij is het dan netjes afgehandeld op deze manier :blush:


Dank je wel voor deze snelle actie 👍🏻Denk zelf dat het goed geregeld is nu. We zien het bij de eerst volgende factuur. 


Reageer