Skip to main content

goedendag . vanaf november heb ik al problemen gehad met internet en tv ik toch zeker ruim 24 uur aan de telefoon gehangen en meerder dagen geen diensten gehad van kpn . door eens onbekende storing die hopelijk  vandaag is opgelost . ik heb zeker in deze periode vanaf november 2020 zeker tussen de 14 a 20 dagen geen diensten kunnen gebruiken . ik vind het mischien wel zo netjes om hier een vergoeding te voor kunnen krijgen . ik bedoel bellen is niet gratis en betalen voor diensten die je niet krijgt is ook niet de normale gang van zaken   ik hoop dat u mij hier bij kunt ondersteunen en helpen . 

 

mvg gj maartens

Goedenavond @gerhard1947! Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht: excuses hiervoor. Dat heeft wel even geduurd, voordat de storing opgelost is; erg onprettig! Bij een netwerkverstoring die langer dan 12 uur duurt, heb je recht op een netwerkvergoeding. Het is dus niet alleen ‘misschien wel zo netjes’: het hoort zo. Is de vergoeding in de tussentijd al geregeld? Anders wil ik dat alsnog in orde maken. Wat ik daarvoor nodig heb, zijn klantgegevens in jouw forumprofiel:

  • postcode en huisnummer
  • klantnummer
  • de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer (in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’)

ik bedoel bellen is niet gratis en betalen voor diensten die je niet krijgt is ook niet de normale gang van zaken   ik hoop dat u mij hier bij kunt ondersteunen en helpen . 

Gaat het hier om het bellen naar onze klantenservice? Want wij zijn 7 dagen per week (tussen 8 en 22 uur) bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402.

Ik hoor graag of de vergoeding al geregeld is of dat ik nog iets voor jou kan betekenen!