Skip to main content

wil graag het juiste abonnee nummer in mijn tv ontvanger zetten , maar kom niet terug bij de instelling hiervoor, hang al een hele dag aan de lijn maar kom niets verder met alle tips en adviezen van de klanten service

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Als het de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is, dan kan je met een dun voorwerp achterop de decoder in een klein gaatje prikken. Dan wordt hij helemaal gereset.  (moet wel aanstaan als ik het goed heb). 


Ik heb de VIP 2952 V2 en daar kan ik geen reset op vinden , alvast bedankt voor je reaktie


Hoe kan je nou een verkeerd abonneenummer gebruiken met ook nog eens de juiste bijbehorende code??? 😎🙄.

Maar goed. Alle ontvangers kunnen wat dat betreft alleen door kpn zelf gereset worden. Ook de DIW7022, @joop2011 . Je reset alles behalve dat.

Ik zal je topic even attenderen bij de moderators. Maar die beslissen zelf of ze het eerder oppakken of niet. In feite kun je nu namelijk tv kijken.

En op je laptop ( http://tv.kpn.com ) en in de smart-tv app kun je wel zelf het juiste nummer gebruiken. En ook de app in de telefoon die chromecast ondersteunt. Dan kan je via die mogelijkheden wel naar je zenders kijken.

Zet in ieder geval vast je gegevens in je profiel!!


Alle ontvangers kunnen wat dat betreft alleen door kpn zelf gereset worden. Ook de DIW7022

 

is geregeld in overleg met kpn , een ieder bedankt