Skip to main content

Ik heb vandaag 2 nieuwe tv ontvangers gekregen. Tijdens het installeren heb ik niet mijn eigen TV-abonneenummer ingevoerd maar per ongeluk die mijn mijn moeder haar account.

Ik heb nu wel gewoon beeld maar allen het standaard pakket, maar kan in ieder geval TV kijken :-)

Hoe kan ik deze tv ontvangers opnieuw koppelen maar dan aan het juiste TV-abonneenummer?

Terug naar fabrieksinstelling heb ik al geprobeerd dit gaf geen resultaat.

Ik ben benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft

 

Gr Wilko.

Ik denk dat KPN dit moet doen, dat kunnen we niet zelf. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze je tv ontvanger op afstand het abonnementsnummer eruit halen. 


@Brainpower_32 ik heb bericht gehad van KPN, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan dit geregeld worden. 


Beste Dennis dank voor jou bericht. Ik heb de gegevens ingevoerd,

Zijn echter de twee tv ontvangers nu niet toegevoegd aan mijn moeder haar klantnummer?

I heb de twee ontvangers gegeven toegevoegd in de bijlage

 

Gr Wilko


Beste @Brainpower_32,

Zijn dit de twee ontvangers die je thuis hebt? Zo ja dan zal KPN deze verwijderen van het abonnementsnummer van jou moeder zodat je op die 2 tv ontvangers je eigen abonnementsnummer en pincode invoeren. Helaas ben je nu wel te laat, de moderators zijn vrij. Morgen overdag zijn ze er weer, ik zal een moderator een bericht geven. Fijne nacht verders. 


Hallo @Brainpower_32, welkom! Niet handig, maar het kan gebeuren natuurlijk😊. Ik heb beide ontvangers van het abonnementsnummer van je moeder verwijderd. Jij kunt ze nu zelf weer koppelen met jouw eigen abonnementsnummer. Tip voor een volgende keer: op doordeweekse dagen en zaterdag kan je het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen je dan meteen helpen. Nu heeft het even geduurd, omdat je op het forum vooral contact hebt met andere klanten en wij bijspringen indien nodig. Dat duurt doorgaans even.


Dennis en Marcia,

 

Super bedankt voor jullie snelle service 🙂 Het is gelukt Thankxx

 

Groetjes Wilko.


Dennis en Marcia,

 

Super bedankt voor jullie snelle service 🙂 Het is gelukt Thankxx

 

Groetjes Wilko.

Graag gedaan ook namens @Marcia_. 👍🏼