Skip to main content

Vandaag twee oude tv ontvangers terugestuurs, helaas maar 1ontvanger teruggekregen hiervoor, teewijl er twee zouden moeten binnenkomen. Op de verpakkong staat, prod datum 7-2021. In de doos zit een tv ontvanger met prod datum 4-2016.  Nummers op de doos en op het kastje komen niet overeen.  Wat kan ik hiermee.

Ps. De ander vermiste ontvanger direct voor gebeld, maar kreeg op de bovenstaande vraag niet echt antwoord. De andere komt morgen binnen zegt servicedienst. Ben benieuwd. Wat te doen? 

 

 

 

inderdaad,Die datums op doosjes kloppen niet.Ik kreeg ook een arris vip2952,Op de doos stond 07-2021 en made in taiwan maar op de ontvanger zelf stond 2018 en china.Waarschijnlijk is het teveel werk om voor elke ontvanger een aparte sticker te maken.Niks aan te doen maar die arris is heel erg goed dus je zal er wel blij mee zijn!


7-2021 zal wel de datum zijn dat KPN hem nagekeken heeft.

Mijn kastje is volgens mij van 2014. Doet het prima.


7-2021 zal wel de datum zijn dat KPN hem nagekeken heeft.

Mijn kastje is volgens mij van 2014. Doet het prima.

Kan ik mij haast niet voorstellen 

Ik heb me er zo aan gestoord 

Vorig jaar dat die ontvangers zo traag werden als stroop (zo lang geduurd de druppel... ) 

Ik ben dan van basis naar hussel gegaan om de 2x vip5202 te bemachtigen in combinatie gratis opnemen pakket

Wat een verademing was dat

 


Hallo @peter-keetfm ,

Mijn HMB2260 en vip2952 ontvangers werken ook prima.Ik vind ze echt snel zat.

 


Hallo @Pedon, welkom op het KPN forum! @martijn197108 geeft het juiste antwoord:

inderdaad,Die datums op doosjes kloppen niet.Ik kreeg ook een arris vip2952,Op de doos stond 07-2021 en made in taiwan maar op de ontvanger zelf stond 2018 en china.Waarschijnlijk is het teveel werk om voor elke ontvanger een aparte sticker te maken.Niks aan te doen maar die arris is heel erg goed dus je zal er wel blij mee zijn!

Je hoeft je hier dus niet direct zorgen om te maken. Zolang het werkt, is het goed. :blush:  Heb je de tweede tv-ontvanger inmiddels ook ontvangen? Zo niet, laat het gerust weten! Als je dan ook meteen je forumprofiel aanvult met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer, dan kan ik gelijk voor je kijken waar deze blijft.


Gisteren met kpn medewerker gebeld. Ik zou vandaag tussen 11:00/12:00gebeld worden en de tv ontvanger zou vandaag geleverd worden,  niks gehoord en niks gekregen. 


Ik zie dat er op 14 december een pakket met tv-ontvangers is verstuurd. Deze lag op 15 december klaar bij het servicepunt Jan Linders. Deze heb je al opgehaald, toch? En nu verwacht je nog een tweede levering, waarover je gebeld zou worden, maar je hebt niets meer gehoord. Heb ik de situatie zo goed? Even een check voor ik dingen ga uitzetten.


Ik heb bij Jan Linders maar 1tv ontvanger gekregen terwijl kpn. medewerker duidelijk was in zijn boodschap dat er 2 zouden gestuurd worse . Meer was er niet binnengekomen. Dus heb ik ook 1 van de 2 uit de doos genomen die voor retourzending waren. Verder kwam datgene op de verpakking niet wat erin zat. Een ontvangen prod datum 7-2021 op de doos, in de doos zit een tv ontvanger met prod datum 4-2016!?

Jammer, dat er zoveel communicatie nodig is voor twee dingen. Als we in 3maanden gaan verhuizen hoop ik dat dit niet het geval gaat zijn.  

 

 


Bedankt voor de toelichting. In de notities van mijn collega zie ik dat je 2 Motorola ontvangers zou hebben welke omgeruild moeten worden. Als ik in het systeem kijk, zie ik echter geen enkele Motorola tv-ontvanger (meer). Er is momenteel dan ook geen reden om nog een tv-ontvanger te vervangen. Indien je problemen met jouw tv-ontvanger ervaart, dan is het verstandig om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. We kunnen dan een stappenplan doorlopen om de oorzaak van het probleem te achterhalen. Als blijkt dat er dan een nieuwe tv-ontvanger nodig is, dan kan mijn collega deze gelijk voor je omruilen.

Wat betreft de productie datum op de doos: Het kan inderdaad zijn dat je een oudere tv-ontvanger ontvangt. Wij proberen onze tv-ontvangers namelijk zo veel mogelijk opnieuw in te zetten. Uiteraard worden ze van te voren wel gecontroleerd, zodat jij er op kunt vertrouwen dat je een goed product krijgt.