Skip to main content

Ik heb recentelijk 2x een abonnement besteld bij kpn, waarbij beide interactieve tv was inbegrepen. Voor beide heb ik een abonnementsnummer en pincode ontvangen. Nu heb ik gister één van de twee abonnementen aangesloten maar bij activatie de twee abonnementsnummers omgedraaid. Hierdoor heb ik nu dus op 1 adres de interactieve tv geactiveerd alsof die op het andere adres is geactiveerd. Het lukt me met resets niet om opnieuw op de activatiepagina te komen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is zodat ik straks op beide adressen gewoon tv heb die ook onder de juiste abonnementen vallen?

Beste @marijntristan,

Je kunt dan beter morgen vanaf 9:00 uur even bellen naar de klantenservice op nummer 0800 - 0402. Dat gaat sneller dan via het forum, de klantenservice kan dan allebei jou abonnementsnummer verwijderen zodat je het zelf weer kan invoeren, en dan wel in de juiste volgorde. 😉👍🏼


Goedemorgen @marijntristan en welkom hier!

Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice om dit te regelen? Als ik vanaf hier nog iets voor je kan betekenen, laat dit dan vooral weten :) 


Goedemorgen @marijntristan, omdat ik niks meer van je heb gehoord, ga ik er vanuit dat het probleem is verholpen en daarom sluit ik dit topic!