Skip to main content

hallo kpn    ik en mijn vrouw zijn al lang  klant bij jullie 

 nu  hebben we de afstand bediening stuk   hebben ook een nieuwe gekregen 

 maar deze werkt  niet  het is een nieuw model   ik heb ook met een medewerken gesproken

die zij gewoon  tot het aan mij tv  lag  en  tot hij er niet aan kon doen  een monteur sturen  deed  hij  niet  dus heb ik hem gezegd  tot ik dan  maar weg ging  bij kpn  als ze  me  niet verder konden helpen   hij zij tot ik dat  dan maar  moes  doen   wat vind kpn hier  van  wat moet ik hier mee  zo ga  je niet met klanten om 

Hoi @habets -henssen, wat vervelend allemaal!

Welk merk TV heb je? En welke KPN ontvanger?

Lukt het om je afstandsbediening te koppelen?
 

Vul anders alvast je forum profiel in voor de KPN medewerkers. 


Welkom bij ons op het forum @habets -henssen. Dat de nieuwe afstandsbediening het niet doet is niet de bedoeling natuurlijk! Wat voor afstandsbediening heb je precies gekregen en wat werkt er niet op? Doet geen enkele knop het of zijn het een aantal knoppen die het niet doen? Als het bijvoorbeeld de volumeknoppen zijn die het niet goed doen, kan je de afstandsbediening koppelen zoals Anneke-Anna al noemt. Gaf dat geen verbetering? 

Als dat niet werkte of als er andere knoppen niet goed werken hoor ik het graag van je, ik ben dan ook benieuwd naar de andere vragen die Anneke-Anna stelde.


Hoi @habets -henssen, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het nog gelukt?